2007年7月26日星期四

職業

到銀行辦點事,職員順道跟我更新資料,喉嚨嘶啞的她問我:「你的職業是否仍是 Bank Officer?」
吓!?我對數字毫不敏感,銀行工又是悶得淡出鳥來的工作,怎會是我的選擇。
然後我報上我的職業。
她在行業欄上,找極也找不到我的類別。我說:「選 Others 吧!」
她一按「Others」,出來的竟得一項——「Unemployed」。
我為之失笑。
這種以行業分類的資料庫,死板得可以,又有點硬來。
我想知道:天天在銀行、證券行「打躉」的師奶阿怕,應該是金融界了;剪線頭的,是「紡織界」的中堅份子;校工列入「教育界」非常恰當;我敢打賭 Freelancer 一定被列入 「Unemployed」一類。
話說回來,我其實是「胸姐」。
空姐?不是,我沒有打錯字——胸圍跟單阿姐的簡稱。

4 則留言:

匿名 說...

你幾時轉行搞 bar bar ?

May 說...

kum mo,
bar bar 呢家o野,留俾胡胡、淑芬、小帆同connie啦,佢地個個都咁「偉大」,有說服力好多。

匿名 說...

哈哈,係呀,真係恨死隔離.而家bar bar 嘅cup數有新計算方法,佢地分分鐘再upgrade由C++去到G都有之呀!哇!
我地未要改口叫佢地做"G拉"唔係"C拉" ?

May 說...

好呀,我地下次見到佢地,叫佢地做 G 拉。