2007年7月27日星期五

八婆飯局

星期三,出席了一個「超無聊、勁搞笑」飯局,比志雲飯局好看十倍,是那種分手後,仍意猶未盡、要再發 SMS 多謝大家一同渡過一個愉快晚上。我也認同胡胡所說,晚上睡著都會笑醒,可想而知,有幾好笑。
由於涉及個人私隱甚至器官,我只能節錄部分內容,要看全部,請留意「八婆飯局 DVD」面世日子:
先旨聲明,以下的「謎」,是引述自胡胡,如此坦蕩蕩的筆觸,我望塵莫及。
「邊個用幽默的方法論盡兒童性教育?
嘩!邊個”DUP”低頭見唔到自己性器官呀?
亞邊個的初夜係幾時呢?
亞Beauty 的打工精神和口號又是什麼呢?
同你解開TIGER咁瘦之謎…
朱頭話自冇試過105磅喎,點解呢?唔通中左不瘦降...
亞含的第一桶金點來的呢?係賣好運呀、定係富豪呢?同你一齊解開隱形富豪亞含發達之謎…
ALIMA話個仔全級考第六,叫我地”D”姨姨送隻”勞”俾佢個仔喎,邊有”D”老母咁貪心…佢個仔真係慘,應該好快出黎揾錢養父母…
真情剖白我同TIGER之間的恩怨,唔通爭過仔我唔知…真係謎一樣…
究竟8月8 日立秋有什麼玄機,點解要等果日之後先入股票呢?仲要全部入中字頭喎,點解?真係謎一樣…」
我好幸運,能夠遇上這班中學同學,大家勝在夠低能,又齊心,這種友誼是永遠的。

沒有留言: