2007年7月22日星期日

你可以解答我嗎?

看電視,有許多不明白,包括:

1. 為何劇中人都可以穿鞋上床,不是拖鞋那麼簡單,是高跟鞋、皮鞋兼著了襪。入屋前已應脫掉鞋子,現在竟踩到床上,骯髒到不得了。
2. 女角無論何時何地都一臉整齊化妝,連睡覺如是,她們不懂卸妝嗎?
3. 我覺得劇集的角色生活圈子很狹窄,暗戀、明戀、痴戀、相戀、苦戀、孽戀、畸戀、同性戀……都是那幾男幾女,好心出外識多幾個朋友啦。
4.你見過電視裡的人吃芒果、吮芒果核嗎?我沒見過,他們都對芒果敏感的嗎?
5. 少男殺手唐詩詠、陳敏之一口懶音,為何沒有糾正,監製借了聾耳陳的耳朵嗎?
6. 歐錦棠的演技浮誇得嚇人,沒有人察覺嗎?

2 則留言:

匿名 說...

等我金毛博士解答呢位小朋友嘅問題啦 :
1 - 因為係做戲,唔係真係佢地屋企!而且張所謂嘅床分分鐘仲污糟過佢鞋底,除黎做咩?仲有,分分鐘NG幾呀次,不停咁除鞋上床著鞋落床,除到腳甩,比你都頂唔順啦,打死都著住跳上床啦!
2 - 乜你唔知現實生活都有好多懶人都係唔卸妝就瞓嘅咩?乜你冇聽過真係有人唔卸得妝,個妝一甩分分鐘嚇死屋企人以為撞鬼咩?
3 - 只係個幾男女就發生咁多麻煩戀,再識多幾個加入戰場未亂上加亂?哇...到時未變成男女團體混合戰.....? 好3級jear.....
4 - 你會唔會係公眾場所吮芒果核嘅呀?咩劇情你認為要無啦啦加場吮芒果核咁無聊又核突嘅戲呀?黃咁咁,濕立立仲有渣,我就冇興趣睇啦!係都吮第樣啦.......
5 - 懶音=懶cute
6 - 有浮誇嘅表情總好過亳無表情呀,算把啦!
所謂,聽古唔好駁古,睇戲都無謂駁戲.
豁達d啦細A.

May 說...

金毛博士,
就係覺得d電視劇好脫離現實囉!