2007年7月12日星期四

信用卡

我有兩張信用卡,上星期經過銀行,把其中一張停止了;另一張則過了期,躺在銀包裡封塵,有卡等於沒卡。
除了小孩和老人外,哪一個人沒有信用卡?近年我愛反璞歸真,用現金或者EPS,先駛未來錢,月結單寄來時會很痛苦。只怪自己定力不夠吧!
有些人好懂得用信用卡,這卡迎新禮品是 PSP,拿了禮物轉手到信和賣掉;指定簽帳額用來買超市、書店禮券,留待日後再用,就不會亂花了錢。又有一些人,午飯、晚飯、聚會時,第一個拿出信用卡來結帳,為的是儲積分,家中的小電器都不費分毫。
厲害啊!我從不懂得計算這些,我最大的「成就」,就是一年一度用 cash dollars 買大班「卑鄙月餅」,便宜那十元八塊!

3 則留言:

匿名 說...

我就有幾呀張卡勒,去到邊見到用邊張有折就用邊張,你都mai話,加加埋埋都han 唔少!
以上文字英文版本如下:
Ngor jio yau kai yar cheung kark lar , hui duo bin kin duo yung bin cheung yau git jio yung bin cheung , lai duo mai wah , kar kar mai mai duo han ng siu !

May 說...

kum mo,
原來你識打中文架,咁就打中文啦。我睇廣東話拼音好慢,為左你,我差d想買部飯盒咁大o既「靈格風」黎學拼音。

Unknown 說...

nogr kung see mo duck dar Ching Man ar mar , big ju nogr yiu dar ping yum lor .....