2007年9月1日星期六

按摩

疲累不堪,是時候去按摩。
俯伏在按摩床上,心情已輕鬆了一半。
能否遇上好師傅要講點彩數,尤其是第一次光顧的按摩店。基本上熱愛按摩的我,只要那手放在我肩膊上按幾下,已知道打後的個半小時,是享受抑或買難受。
眾多按摩方式中,我最愛還是穴位按摩,只要穴位按得準,一陣麻酸的感覺湧上來,甚至反射到手指腳趾去,令你精神為之一振。
按摩時,我很少睡覺,因為也曾學過穴位推拿,要感受師傅按不同穴位的反應,從中偷師。今天,就和師傅交流了幾個穴位心得。
我去的按摩店是「悠閒天地」,是職工盟為中年婦女就業的試點,地方乾淨,師傅手勢不俗,收費又便宜(初次去 $78 一節 45 分鐘,之後可買套票,約 $80 一節 ) ,最重要是小費隨意。但礙於宣傳不足,生意欠佳,大家請多多支持。

悠閒天地
地址:油麻地彌敦道 558 號譽發商業大廈 9 樓
電話:3586 3737

10 則留言:

匿名 說...

哇,好平!!
佢地有冇人手通淋巴呀???

May 說...

kum mo,
有通淋巴呀,但好痛架喎,你鐘意呀?

匿名 說...

價錢都係一樣嗎?
人手通淋巴定時做可以強身健體,仲可以有助減肥,痛下有咩所謂!
唔捽唔知身體好嘛!

May 說...

kum mo,
我第二次去時佢有同我通淋巴,價錢一樣。不過幫我做o既師傅離左職,其他師傅識唔識,你大可先打電話去問問。

匿名 說...

嘩, 真係好平喎! 不過油麻地對我來講就遠左D, 我都好想全身按摩, 但起碼要等阿B豬豬出左世先得了! 唉....

May 說...

manman,
你今年都唔駛諗,出年先啦。

匿名 說...

Kum mo
淋巴唔可以亂通呀, 技術唔得, 會重衰過唔通架!

匿名 說...

多啦,
下,係咩??呢樣我真係唔知喎!不過我唔多敢係一般做腳底按摩嗰D鋪頭做通淋巴,雖然比較平.我而家都係去D專做減肥或美容院做呢家野,不過做完第二日真的比較精神同埋個肚冇咁漲,仲有就係黑眼圈都淡左!如果做密D效果肯定好,不過就勁貴!

匿名 說...

有咁筍既野介紹,做乜唔食飯時話我知。等我同老公都可去,咁請問招唔招待男賓㗎?

May 說...

kum mo,
運動同食少d係減肥不二法門。

澄澄媽,
我以為你只鍾情 bangkok spa d 高檔o野嘛。
得閒去幫襯下,佢地生意唔好呀。
招待男賓架,你地一齊去啦。