2007年9月30日星期日

鮮果雞扒

這個是老公給我評為八點幾九分的什果雞扒,食譜是今天看《蘋果日報》學來,非常易做。最好吃我反而覺得是雞扒下的一片蘋果(相片中看不到),是煎過的,很驚喜。
不過煎雞扒有個麻煩,它不斷會走油出來,開小火都濺得四處是,吃罷要做一輪清潔功夫。

7 則留言:

匿名 說...

個雞扒賣相很吸引, 我唸味道一定唔錯!

匿名 說...

有個咁好的老婆, 夫復何求?

另一半不辭勞苦成日煮呢煮撈, 你話係咪好幸福呢?各位﹗

May 說...

manman,
味道都 ok 架。我整雞扒同羊扒就好 d,豬扒同牛扒就整極唔好。

匿名,
謝謝。(臉紅中)
我幸福就真,有人肯食。

匿名 說...

曬幸福!真的替你們開心!
記得幸福的家庭不是必然的!
我也要向你多多學習呢!

匿名 說...

雖然個賣相好靚,但我怕生果煮熟後的味道,口味這回究,真的好奇怪。

May 說...

澄澄媽,
thanks, 鍚晒你!

momo,
生果最後先落,兜兩o野就拎番起,同無煮過無分別。我都怕熱左o既生果呢,唔好食。
仲有,今年無子薑o勒,因為已經變晒中薑,下年再整俾你吔。

Unknown 說...

As soon as the chilly winds Abercrombie Polos initially start to blow every year as autumn sets in; people go to their closets Abercrombie Polos and pull out their sweaters dog coats and ed hardy Hats jackets to ensure that they are comfortable as the temperature drops. Your Ed Hardy Sale dog deserves this equal treatment so when you pull out yours, do Ed Hardy Sale remember to pull out your dog's warm dog clothes as well.If the night is chilly, but Ed Hardy Swimwear not quite freezing, even something as Ed Hardy Swimwear simple as a warm dog sweater will help you to keep your dog warm.