2007年9月27日星期四

阿仔的前途

看網得知,好些 1 歲幼兒的家長,已開始為子女搭橋鋪路尋找心水學校,哪間幼稚園較大機會入讀心儀的小學、小學與中學是否一條龍、最好是名校……他們選學校是反方向來選的,即是中學--->小學--->幼稚園,先決定心目中理想中學,再揀選小學及幼稚園。
又有些家長,BB 還包著尿布末懂走路,已替他們上日文班、法文班,雖說是 playgroup,但會不會早了一點?
我倆很懶,又沒計劃,BB 何時入學不甚了了,只輕輕談過找一間近娘家的幼兒園,好讓婆婆方便照顧。到 BB 6 歲,應該會帶回家看顧,屋苑旁的一所小學是我們心水,不是甚麼名校,原因是「貪佢夠近」。
比起那些為子女費盡心神入名校讀書的父母,我們真是「求其」到不得了。
我不是反對入名校,相反我很贊成。名校的校譽、師資、安排、學習氣氛等等,大多較一般學校優勝。
只是,我也曾飽受長途跋涉上學之苦,要兒子大清早睡眼惺忪乘個多小時才返抵學校,我覺得很殘忍。
搬屋?我們很喜歡現時的居所,孟母三遷,我覺得是「本末倒置」。
我們相信,阿仔能否出眾,不是讀了名校就可保證,生活愉快是大前提。

5 則留言:

匿名 說...

想當年我都好似你咁唸, 但殺到埋身, 唸法又會唔同, 而家 '黎巴嫩' 每朝6.50上校車, 不過佢都慣咗囉, 一年級時6.20就要上車o忝o架!

匿名 說...

我唸阿Mac都唔太需要名校, 因佢老豆就係一個典型的好例子! :P

May 說...

亞黏麻,
呢個都係我地目前諗法,幾年後會唔會變,真係唔知。
我個b第日如果有謙謙哥哥咁叻,我地就老懷安慰咯。當然謙謙咁生性又乖又聰明又有禮貌(下刪一百字)你兩個功勞好大啦。

manman,
唔明?!

匿名 說...

表哥當年都唔係讀咩名校啦, 但佢概成績就非常之好...呢個咪係好例子, 不過就真的不多!

匿名 說...

我的姑奶,在bb幾個月已想定所有計劃.而家屋企已有很多器材, 夠用到六歲.真係好兇佈.