2007年9月19日星期三

接 tag

第一次接 tag,手騰腳震,不知是否這樣玩。momo,有錯請指正。

我對他們的一些感覺,排名不分先後:
1. momo:她不是友誼小姐,但她會跟你講真話。好喜歡跟她分享食物、聊貓經,這方面和她很夾。
2. kum mo:搞笑人物,我倆坐在一起,一定笑聲震天。她外表儍更更,其實心細如塵,尤其觀人。
3. manman:善良、倔強、愛恨分明。
4. 真叻:有自信、堅持、design 是她強項。
5. 亞黏麻:心地善良、風趣,永遠的好朋友。
6. 多拉:現在很迷失,常把大量工作扛上身。但有她在身邊,我就安心。
7. 匿名日本人:文筆風趣、友善、可愛,有時候想得太多。
8. adi:善良、上佳傾談對象。
9.澄澄媽:樂於與人分享、有見地、與她一起很舒服。

問卷大調查
1. 傳給你的人是誰?momo。
2. 你認識他/她多久?都八年多。
(怪哉,冇o左第3題!)
4. 他/她是正還是醜、還是帥?靚女一名,覺得她很懂穿衣服。
5. 對他/她說一句話?下星期我又醃子薑,你吔唔吔?

寶貝朋友
1. 說出你最好的朋友?老公、Alima、Nicam、Suzan……
2. 你的寶貝很多個嗎?BB、家人。
3. 你會喜歡上好朋友嗎?我很喜歡我的好朋友,常常掛念他們。

感情
1.你有情人嗎?老公
2. 覺得最浪漫的地方?巴黎。
3. 你曾經親過你情人嗎?天天都親啦!
4. 對情人說過最甜蜜的一句話?應該由對方答噃!
5. 想跟你的情人在一起到幾時?永遠,今世、下世、下幾世……

12 則留言:

匿名 說...

難得你自動自覺兼咁有效率,都話你爽快o架啦!
至於你話我「不是友誼小姐,但會跟人講真話」,真是一語中的,我當成是一種讚美,thanks!

匿名 說...

哎呀!好得意噃!
但都係蠢,唔知點玩。不過,無論如何,都謝謝你對在下的評價,而我能認識到你,正如你的名字一樣「美好」!!!

May 說...

momo,
當然係讚你啦,畢竟磊落真誠o既人愈來愈少,尤其出來工作之後。

澄澄媽,
接tag有d似連環信,不同o既係把所列的問題再答一次。但要有部落至玩到——係 blog 唔係 「薄落」,你唔好搞錯噃!

匿名 說...

咩係tag ....?
未玩過播.....似乎係一大堆問答題...
你答完之後又點呢?再傳去人地個薄落度嗎?
呀,唔知你地有冇玩過9型人格測試呢?
記住係9型唔係狗型.

匿名 說...

Sai A, 更正!!!
我外表笨唔鞋傻更更,我外表係"劉美君+葉玉卿+陳法蓉" cross over.

May 說...

kum mo,
你見到我篇文提及你,你已經中tag。我提及o既人,全部係係我個 blog 發過言o既人。
你唔需要傳落人地個薄落度架,人地會睇你個薄落架嘛,睇到咪自動自覺接tag囉。
請將我篇文copy係你個 blog 度,然後答翻 d 問題就得。
問未?
九型人格我九年前已聽過,有乜好玩?
慳 d 啦,呢三個人cross over 我覺得個胸會好大囉,邊似你。

匿名 說...

唔好意思,我大使慣,慳唔到!!!
哈哈哈哈....我就係好希望可以似佢地咁大胸嘛!
By the way,狗型人你鞋乜人??

May 說...

個大師話我係咩型+咩型,唔係單一個種。
究竟有乜咁吸引你啫?知道自己性格又點呀?乜自己唔知自己係點o既咩?

匿名 說...

tag呢個字, 都係第一次聽咋, 不過都幾得意! "P
表嫂,妳在我心目中亦都係一個心地善人, 樂於助人, 温柔, 善解人意, 懂得照顧別人感受但在處事方面好剛強的人啊! :P

May 說...

manman,
嘩!我邊有咁多優點?你太客氣la。
你已經中tag,請將我篇文copy係你個 blog 度,然後答翻 d 問題就得。
好好玩,試下啦。

匿名 說...

喂喂喂,我仲有好細心嫁,係人哋話我嫁.he.
其實我到而家都吾知點玩呀!

May 說...

你將成篇文 copy & paste 係你個 blog 度,然後刪左我 d 答案,答番你自己o既o野就得。
幾好玩,會令你思考一d o野。