2007年9月11日星期二

奇遇

上次寫《胸圍二三事》,反應大好,逗得 Fans 們樂透 (其實一個都沒有,自吹自擂而已)。今天繼續說我的奇遇……

1. 「神奇蕉」
94 年的聖誕節,與同學同遊西安、北京,讓我這等毫無文化的人沾染點點文化氣息。
怎知在西安到北京的一程長達 17 小時的火車上,遇上非常沒文化的事。早上我到茶水間洗臉,有驚人大發現。那裡只有一座熱水器和一個洗臉盆,我見在地上圓形的去水位上,竟有一條如地們香蕉般大的人類糞便!!那糞便是零零舍舍的躺在地上,非常孤獨。我細心觀察,周遭沒有廁紙、草紙、雪條棒、樹枝、樹葉的物體,哪人——其實都不能稱之為人,幹如此離譜的事——怎樣清潔的呢?為何只拉一條糞那麼少?是吃不夠嗎?Adam Cheng,你可以解答我這個謎嗎?

2.「凌空褲」
小時候有親戚住屯門大興邨興輝樓,某個暑假我們一家去探望。
親戚住 28 樓,只有兩部慢得如拉牛上樹的電梯,好不容易等到一部電梯到達,門一開,救命!臭氣沖天,直望的牆壁滿是糞便,(為何一個人可以拉這麼多糞便?和國內同胞真不同啊,香港人確較肚滿腸肥。)最最最詭異的,是一條同樣滿是糞便的西褲掛在半空。西褲如何掛上去的?為何要在電梯拉屎?事主是脫光光的跑回家的嗎?這謎團我一直解不開,可能是藝術裝置吧!

3. 「白屁股」
這不過是幾年前發生的事。一天我和老公在元朗大馬路等巴士,突然有個中年女人跑了出馬路,背向著我們除下褲子,我倆被這個白屁股嚇得目定口呆,但相信前方的人更驚訝,因為他們見到的的是「更邪的東西」。
女人沒有被車撞嗎?奇妙之處就在這,她是等待綠燈時才走出馬路 show-off,時間計得剛剛好。

8 則留言:

匿名 說...

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!

匿名 說...

今次你真係開正我個飯!
咁多單咁嘅野都比你見到,你時運果然高!
你,要去看心理醫生嗎?? 哈哈哈.......
我最難忘都係多年前響尖沙咀柏麗大道馬路邊目睹流浪漢當街屙屎!
佢條屎就好似一條條大蕉向下墮,屙極唔完!
可能食垃圾有助消化掛!!

May 說...

「可能食垃圾有助消化掛!!」你呢句o野笑到我甩肺。
好彩我叫做食過0下夜粥,唔係見到咁多騎呢o野,入青山都似。哈!哈!哈!

匿名 說...

首先,我係你忠實fans!
其次,我覺得呢篇真係好好好好好好好好好……笑,笑x死我,頂!下次唔該俾warning。
最後,你真係好好彩,成日見到d咁o野,唔通真係「物以類聚」?

匿名 說...

係咪真嫁,真係想笑死人咩!

May 說...

momo,
咩物以累聚呀,我唔會隨街痾屎同除褲架噃。

匿名,
全部真人真事,我連少少誇大都無。

匿名 說...

我諗左好耐,嗰個升降機兿術裝置,個兿術家須時去創作,架升降機一定被佢hold左好耐,點解冇食蕉去check下嘅?
個中玄機,除非你睇返閉路電視嘅帶,如果唔係都唔會知道佢點整檀咁嘅野出黎!不過依我分析,除非佢肚屙,唔係佢冇可能係極速屙咁多屎,如果唔係集資人地嘅大便,佢就要儲埋自己d屎好耐,咁,佢儲存係邊呢?
諗極唔明,佢果然係大師!配服!

May 說...

kum mo,
呢單「藝術裝置」事件發生起碼超過 20 年,當年又點會有「細路電視」咁先進,食蕉更加無啦。
我都覺得奇奇奇,當時人一定痾得好快,但又坐定粒六期間無人入 lift,timing 一定要掌握得好好兼搏無人㩒 lift。