2007年9月7日星期五

EQ 訓練

我身邊有幾個人,不斷在考驗我的 EQ。
說過的事情,隔一陣子,他或她一臉茫然,像頭一遭聽到。
我自省,是我說得太快了嗎?是我表達不清楚嗎?
但我只是說:
不要把桌子弄得濕漉漉;
廁紙掉進馬桶要沖走;
請把相片自行放上 server;
寫稿要有前文後理……
只不過是一句話,都太複雜了嗎?都太難理解記起嗎?
我怕囉唆的人,也討厭自己嘮叨。
對方又再重蹈覆轍,我除了苦笑,還可做甚麼?
惟有當是歷練。

5 則留言:

匿名 說...

係咁啦,對著新人真的要有萬二分耐性.就算不是新人,而是舊同事,一樣要有無限的忍耐....
幸好,我那邊的新人都很醒目又聽話,而舊有的同事也聽起來.
總算是見到些成績了.
你都要繼續努力呀!

匿名 說...

太黎,笨吳鞋喱口齒筆清,日吳鞋喱表達撚肋油問太,兒鞋哥班人實在太肉智姐,哩未當幫個老做尖,段年下喱嘅耐肋囉!

May 說...

真叻,
呢度講緊好幾個人,唔止同事。

kum mo,
講到我都覺得自己阿婆至老土嘛。

匿名 說...

Sai A,
你冇msn,試下呢度你留到言冇:
http://hk.myblog.yahoo.com/

May 說...

kum mo,
yahoo 我 ok 架。