2007年10月5日星期五

BB 發展

BB 的發展一日千里,10 個月 3 星期的 BB 懂得甚麼呢?
叫爸爸媽媽,我就常被他「媽」過不停。
扶著東西(梳化、櫃、牆壁、椅子甚至人腳) 站上站落,我留意到他坐下時十分小心翼翼,懷疑曾「領過0野」跌過四「腿」朝天,但沒有目擊者。
擒拿手非常厲害,抓人五官、抓人頸鍊、抓人眼鏡,接近者無一倖免。
懶得戚的上下「 UN」、左搖右擺。
把手指放在他的掌心,他不會用力握著了,阿 B 已不是嬰兒了。
前天見他吃煙仔餅,「CHOP」一聲咬掉了三份一,然後又嗱嗱聲把餘下的放進口中,「豬屎雜(最近我對他的稱呼),小心哽親呀!」話音未落,他的口像碎木機,把煙仔餅嚼過稀巴爛。
又然後,拋下一個得意的神情,好像說我大驚小怪。
阿仔,好串呀o下!

4 則留言:

匿名 說...

haa.. 阿Mac已由一個BB進階到小孩子了! 只看妳的描述, 已經覺得佢好鬼得意! 有時間真係要探下佢!
點解叫佢"朱屎雜" ge?

May 說...

manman,
係呀,佢已經係一個小孩子la。
你腹大便便就唔好周圍去,等你生完,我地全家出動黎探你啦。
點解叫佢做「豬屎雜」,覺得順口又襯佢囉,哈哈哈!

匿名 說...

我想像到呢位小子係幾咁得戚!
叫「豬屎雜」,是因為他媽與屎有緣嗎?

May 說...

momo,
其實佢大部分時間個樣都幾「蒙炳」架,但有時懶得戚咁。