2007年8月29日星期三

To:Kum Mo——86年港姐

Kum Mo,
婆仔,你說想看傅欣瑜,千辛萬苦找到她一張劇照。

[photo]86 年港姐傅欣瑜,參選前是業餘模特兒,曾拍牙膏廣告,她也是熱門之一。落選後拍過《季節》(做羅嘉良前女友 )及電影《水兒武士》,但此後便引退,很快便結了婚。
她與你確有幾分像——是你纖瘦的時候。哈!哈!

[photo]其實 86 年的港姐都相當騎呢,冠軍是毫無美貌、「人似馬」的李美珊已嘖嘖稱奇,青春小姐竟是下面那個「零青春」兼像劉以達的蘇嘉寶。(相片來源:TVB.COM)
[photo]這個李美珊以學歷稱冠(醫學碩士),又精通13個語言(後來被踢爆大部分每種只懂幾句)。其實我都懂得不同方言的粗口,不過我唔會 show off 囉!(相片來源:TVB.COM)

10 則留言:

匿名 說...

哇,你真係得嘅嫁啦你!咁嘅唔知係乜水嘅相都比你搵得到,真係服得你好交關!!不過,點睇都唔似我,無論我係肥或瘦,一D都唔似播!
點睇,我都靚過佢好多!!!

May 說...

kum mo,
我記得你當年同我傾電話時,都話自己同佢有少少似噃!

匿名 說...

唔好趁我唔記得屈我喎,邊有咁嘅事.....

May 說...

kum mo,

珍珠都無咁真!

匿名 說...

話時話,騎呢港姐都唔係只响80年代出現,差不多年年都有啦!

匿名 說...

我寧願你話我似劉美君,當年佢好索只是今時今日塊面拉闊左幾倍.再唔係都有人話我似陳法容(雖然佢chi lai筋)甚至似葉玉卿(如果係似佢身材就好囉).

May 說...

kum mo,
劉美君?陳法蓉?葉玉卿?佢地三個邊忽似你?
by the way,我同滴金媽都想係你個 blog 留言,但勁唔想 register,好煩,有乜辦法?

匿名 說...

下....我唔知喎....求其register hotmail account 或者msn未得囉!
你地唔用msn咩?

By the way .....我諗最似佢地應該係.....屎忽!

May 說...

kum mo,
我無 msn 架,我估滴金媽都無。

匿名 說...

乜你地咁落後嫁..........