2007年8月16日星期四

葵涌廣場回憶

全香港的商場,我最愛葵涌廣場。
這個地方雜亂無章,卻衣、食、住、行樣樣齊。
很記得,初出茅廬,下班後和同事總愛往這裡逛,那時的「輕鬆一下」是一間很小的台式茶座。
還有,一樓那「淺草」拉麵,由幾兄弟與一個日本女子經營,不正宗但好好吃。那辣味麵豉湯底,至今難忘。
二樓的「銅千斤」,是賣泰式酸辣麵的。常吃得我們大汗淋漓,大呼過癮!
「輕鬆一下」今日擴張到開巷,卻難吃死了;「淺草」和「銅千斤」關了門;同事都轉了幾個行業,獨剩我在留守這夕陽行業——沒有貶意,只是說實話,難得我至今仍喜歡這工作。
今天在葵涌廣場避雨,順道流連了一回。忽地,一個十來歲的男孩把我截停,問我買不買教科書?
教‧科‧書,我十多年沒買了,我最後買的一次,你還沒出世吧?小弟!
在地下一間小商店,見到盜版「I am not a plastic bag」,索價五十八元,吸引我注意的是,價錢旁有三個小字「送睇相」,笑得我,真箇搵食艱難。
這兩件小事,逗得我很樂。

5 則留言:

匿名 說...

我都係葵涌廣場fans,鍾意食米線、三溝,以前仲有間賣油渣麵的!做女o個時住得近,幾乎日日去,依家慘囉,一個月都未必去到一次。

匿名 說...

Sai A
真係橋,我今日都去左葵涌廣場!
都唔知幾多年未去過,今日去逛逛,亂七八糟,乜都有,平到唔信,人流多到比美銅鑼灣!
我最鍾意係頂二樓個層小食檔,香港睇怕都冇乜幾個場可以咁,將街邊小食檔搬入商場,可以嘆住冷氣掃街,真係正到爆呀!

May 說...

momo,
可能當時我地曾經擦身而過都未定!?

kum mo,
係呀,我諗都無乜邊個場會亂得過葵涌廣場。不過講食呢,以前水準高好多。
我好似無同你行過葵涌廣場喎。

匿名 說...

聽聞觀塘廣場與葵涌廣場是twins,同樣的亂七八糟,成場都係小食店.......
得閒去見識下啦....

Unknown 說...

qq