2007年8月7日星期二

醃子薑

阿蘇教醃子薑,我翌日立即跟著做。
在街市買了三斤子薑、兩支白米醋、三包冰糖,照著方法做,很容易,裝滿兩大一中兩小玻璃瓶。
醃了一晚,昨晚晚飯時拿出來吃,真的好好吃,子薑有點辣勁卻又出奇爽脆,冰糖米醋又不嗆喉,從未吃過如此好吃的子薑。我不敢領功,都是照辦煮碗而已,難度也是十年沒入廚房都做得到。
不過批子薑皮和切都得花上時間,混和冰糖米醋,之後把它放涼,也不能心急,如果你有耐性,一定成功。
今晚我打算醃日本大根,這是很多餐廳用的酸菜,看看好不好吃,下次再報告。


[photo]其貌不揚的醃子薑,出奇地好吃。

8 則留言:

匿名 說...

我可以幫你試味,我嗅覺、味覺好靈敏o架!!

May 說...

有無你兩個仔女咁靈敏先?
我一早預埋你,聽日刷定棚牙啦!

匿名 說...

我都想學喎, 可唔可以公開個制作方法呀? 如果知道我係邊個, 就將個食譜e-mail俾我啦!

May 說...

匿名,
sorry呀,我唔知你係邊個啊,惟有將做法在此公開:
材料:三斤子薑、三包冰糖(包裝上有幾棵竹樹)、兩支白米醋(大)。
做法:
1. 子薑去皮,切片,用少許(1/4匙)鹽撈勻,待薑出水。(薑水不要)
2. 白米醋與冰糖混和,用慢火煮溶,不時攪拌。
3.把子薑放入玻璃瓶內,倒入已放涼米醋糖水,完成。
注意:米醋糖水一定要凍了才倒入,否則子薑會變粉紅色。食左唔會死,不過無咁好睇,不過如果你鍾意粉紅色,我都吹你唔脹、mon 你唔長。
ok 嘛?

匿名 說...

我既真身咪係昨晚跟妳通電之人囉, 傻豬!我家姐上週剛整了樽子薑給我, 好好味, 我覺得佢整得好好, 等我認吓妳既方法, 來個味道大比拼!既然已經知道我係咩水, 可唔可以再Send一次條Form俾我, 因為我會係養偒完畢後才試做! 另, 子薑有冇分幾時先係最靚? 如果原材料唔當灶, 就算個制法幾勁都好, 效果都會大打拆扣喎!!!

May 說...

匿名,
ok,我會send去你mail度。
子薑呢排好靚,我怕你「復出」得閒整,已經過時了。

匿名 說...

嘩, 你好犀利啊! 我都有睇阿蘇教整子薑個集啊! 不過現在好難買到D靚薑ga...

Unknown 說...

As soon as the chilly winds Abercrombie Polos initially start to blow every year as autumn sets in; people go to their closets Abercrombie Polos and pull out their sweaters dog coats and ed hardy Hats jackets to ensure that they are comfortable as the temperature drops. Your Ed Hardy Sale dog deserves this equal treatment so when you pull out yours, do Ed Hardy Sale remember to pull out your dog's warm dog clothes as well.If the night is chilly, but Ed Hardy Swimwear not quite freezing, even something as Ed Hardy Swimwear simple as a warm dog sweater will help you to keep your dog warm.