2007年8月24日星期五

80 年代

同事借我看小克的繪本《偽科學鑑證1》及《偽拜學鑑證2之殺出香港》,笑得我半死。除了畫功了得外,內容也十分幽默有趣,香港人一定有共鳴。
《偽2》中提及到了香港的 80 年代,例如可樂金銀膶搖搖、士多「潛啷啷」、噴 final net、期期追看《太公報》、《情若無花不結果》 等等,都是我以前做過的事,看罷回心微笑。
80 年代,一個沒有 NDS、Wii、上網的年代,卻充滿回憶:
荃灣首間 7 仔開張,我第一時間買了一包「小籠包」。我大鄉里,不知道原來要先付錢,我卻先叮後付錢,差點吃完才拿個空盒去收銀處。
食 pizza 是去「出奇老鼠」的。有年小學班主任帶我們去老尖的「出奇老鼠」,對面的梁惠芬不懂用刀叉,把 pizza 叉到跳起再跌落枱上,笑到我流眼淚。用手吃就可以啦!
不知那年興「踩踭褲」,我那條是黑色的。
「英雄本色」好好看。
常常和同學去看「早場」。
見到戲院旁買的橙色鹵水小吃就流口水,最愛吃雞腎、生腸,不會買雞腳,太貴了。
《新時代》的彩頁會留起,覺得齊藤由貴好漂亮。
投稿到《明星電視》,拿了 $40 稿費。
「霧之戀」那隻唱片,日播夜播,幾乎聽爛。
張曼玉為何會敗給楊雪儀的?季軍的李月芙都幾「索」。
……
你們的回憶呢?

10 則留言:

匿名 說...

haa.. 我都有這些回憶啊! 細個都有睇過 "少女" 和 "青春" 的少女雜誌呢!
重有大腳板雪條啊!

May 說...

manman,
「青春」當然有睇,乜有本「少女」0既咩?係咪「姊妹」呀姊妹!
大腳板成日食到成身污穢,我反而鐘意「巨星」雪條。

匿名 說...

"少女" 個時同"青春" 打對台ga...不過好快就執左lu..
張曼玉輸在年紀太細, 唔夠楊雪儀咁老練 law!
我只知道我係"新紥師兄"的 super fans..好唔明點解張曼玉揀關禮傑都唔揀朝偉..最型兼 cool 爆一定係青雲哥 law.. :P

匿名 說...

個trend果然係10年一個cycle,80’s同早期90’s基本上是相連的,你唔講我都唔記得嚕!呀,好懷念那個年代!那是我們的青春呀!之不過,我而家依然好青春!

匿名 說...

當年除了《好時代》還有《新時代》,我同朋友仔一個喜歡松田聖子、一個擁護中森明菜!

May 說...

manman,
我對「少女」完全無印象。

kum mo,
80 年代你點會唔記得呀!你個樣仲好似某個落選港姐「傅欣瑜」呀!

momo,
我都好鐘意中森明菜,買左張長型貼紙貼係筆盒度。

匿名 說...

Sai A,你果然好記性!連超級過氣嘅仲要係落選港姐你都記得!好得人驚喎真係......
整張相黎睇下呀喂嗰個唔知咩瑜哇?

滴滴金媽,原來你都係80年代嘅!

匿名 說...

我的80年代回憶,都係叮噹(不是多拉a夢,依然係技安阿福同靜宜),小忌簾,超時空要塞,忍者小靈精,鬼太郎,變形金鋼.那年代興拉闊,有超闊的shoulder pad,人人肩膊都打橫延長起碼左右各1呎,越闊越有形.褲肶又係超闊但褲腳勁窄的蘿蔔褲,仲有當年熱爆的大刀片前蔭髮型,吹成粒鐘仲要嘖差不多半支嘖髮膠先可以定到型,人人額頭都"行"片大刀片,咁先叫有形!當時好興粗眉,10個女仔9個畫到堂眉好似王小虎咁款,而家睇返都好好笑!

May 說...

kum mo,
「刀片頭+蘿蔔褲」廖記代表人物有黃耀宗及黃永超。唔知佢地而家仲有無咁多頭髮 lu?!

匿名 說...

哈哈,問得好!黃永超幾呀年冇見,唔知!不過黃耀宗呢,早就轉行梳清朝民初裝啦!佢嘅髮線多年來不停向後移,就快好似阿拉斯加嘅冰山咁,好快消失,到時可以轉行做阿彌陀佛嚕!
哈哈哈哈..........