2007年8月28日星期二

胸圍二三事

有時候倒十分羨慕男人,不用戴胸圍,在歹毒的太陽底下,連皮膚也想脫掉,我們還要在衣服放上一個「罩」。
可憐!
那麼乾脆真空上陣吧?又不覺輕盈,更少了一重安全感。
矛盾!
女人說起胸圍,話題可多:款式、大小、感覺……聊過沒完沒了。我們又喜歡結伴一起選購,七嘴八舌,細聲講大聲笑,男人不會有共鳴。
第一次接觸胸圍,是兒時幫媽媽晾衣服,把胸圍、內衣褲掛在在圓型的晾衣架上,我就很覺得像雍正皇帝秘製的「血滴子」暗器,不幸給它罩上,可死於無形。
第一次買胸圍,也是媽媽和我一起買的。我特地選了個夜晚,檔子快要關門的時候,可以速戰速決。我站在離胸圍檔起碼有 25 米的路口,死命不肯接近。老媽子叫了我幾次,我也不肯行近,也拿我沒辦法,於是大聲說:「老細問你個胸幾大呀!」聲浪大得整個荃灣的人都聽到,聽到的街坊,以為有人被賣落火坑。
老細?為何看胸圍檔的人,總是男人。「唔知呀!」我答,我實在不知多大,總之在姊妺群中,我最沒看頭。
拉鋸了好一陣,媽媽替我買了兩個胸圍。她太看得起自己的女兒,我穿上後,每邊可放多一隻糯米雞。
我不是葆露絲的專家,不過買錯胸圍戴錯 bra 的人實在不少。最經典的一次,是中四那年到虎豹別墅,看到一個女子穿了一襲性感的露背裙子,一條黑色哩士胸圍帶子橫亙在背部,倒胃口之極。
我將之列入人生中十大奇遇之一。

12 則留言:

匿名 說...

哈哈哈哈!!!!!!!
第日有機會係街見到你,我一定會火燭鬼咁聲同你講:喂細a你個胸有幾大呀??? 哈哈哈哈!!!! 你家陣做左人阿媽,人地話生過仔個胸會大D喎,係真唔係呀?

匿名 說...

賣慣胸圍的人冇理由問人哋咩size過喎, 乜咁唔專業!

May 說...

kum mo,
生仔過程真係令個胸「大起大落」,不過我已經回復正常,一d都無變。

manman,
都唔可以怪佢o既,因為佢都見唔到我,我隔左成條街咁遠,先至會咁問。

匿名 說...

我諗唯一可以令我生仔嘅理由就係個胸會增大,不過聽君一席話,以後都米使旨意要我生仔嚕!

May 說...

kum mo,
我都好難想像你生出黎o既細路會係乜傢伙!

匿名 說...

我同d同學妹o既經驗係,第一件所謂胸圍,通常都係有墊o既背心,通常都係阿媽買o既,唔駛理個size幾大,因為得o個少少!

匿名 說...

阿滴滴媽,如果到今時今日都仲係穿著呢款胸圍的話,咁係唔係即係青春常駐呀?
哈哈哈哈哈哈!

匿名 說...

Sai A,你呢番說話我都唔知係幾多唔同人嘅口聽過唔知幾多次囉,都化囉!

May 說...

momo,
呢 d 有墊背心我都著過,懶 sporty 咁。胸大唔好著,好易下垂,但都唔關我事。

匿名 說...

勁好笑wor, 你講得好精彩呀.笑到我呀hahahahahahahahaha

May 說...

真叻,
我自己諗起都覺得搞笑。

匿名 說...

曾壁山中學的女生經常唔著底裙, 成日半現胸圍~