2007年8月8日星期三

舊愛‧新歡

一些朋友會知道,我曾是大口仔的忠實擁躉,看到他的樣子開開心心的,令人愉快。不能說現在不喜歡,只是沒以前瘋狂。朋友知我鍾意,又會送給我作禮物,結果家中到處見他蹤影。
家中空間有限,我買的珍藏也集中小巧,易收藏的,例如筆記簿、原子筆、銀包、小袋子之類。有些fans每有新產品,都會買兩套,一為收藏、一為自用。我沒這些閒錢,而且買來的大口仔產品,我捨得拿來用。
早年的大口仔東西,因全部來自日本,設計和質地都好得多。不知何年何月,香港拿了授權生產,但我感覺都像「老翻」。
十多年前到東京的 hello kitty land,以為會有大量大口仔產品,怎知只有小小的角落,全部被 kitty 佔據了。下圖右上角的三色帆布袋,是戰利品之一。 這相的收藏只是冰山一角,那時閒時會把所有產品舖出來拍照,現在已沒這份閒情。



一直對麵包超人沒有好感,覺得好低能,樣子又不可愛。
但 bb 出世後,發覺包超的嬰兒產品的確很多,於是買呀買呀,由起初本是在網上買包超 bb 衫,後來連食物、用具、玩具也看上。
昨晚在吉之島買了朱古力和餅乾,味道不錯。右上的咖喱醬,甜甜的,適合小孩子吃。
這陣子很想到日本,主要目的是到橫濱的包超博物館一看。但我是超級「黐身阿媽」,見少 bb 一天都不能,不知何時可成行?

3 則留言:

匿名 說...

估唔到你d大口仔珍藏都唔少,睇黎你都使左唔少金錢同時間去儲吧!我比較博愛,但凡係senrio出嘅公仔我都愛.近來受Keroro的影響重新愛上keroppi,唔知你有冇陳年keroppi嘅波突呢?

May 說...

kum mo,
從來都唔知你鍾意 sanrio 出o既o野噃,早知前年去日本時,買 d 俾你。
我無青蛙波突呀,點解你「近來受Keroro的影響重新愛上keroppi」呢?唔明!

匿名 說...

我自細已經儲好多呀kitty,melody,twin start,小小keroppi,小小大口仔啦,本來對於青BB嘅keroppi只是一般,但係近排勁鍾意睇keroro,鍾意左青色青蛙,所以又愛上keroppi囉!