2008年8月28日星期四

尖沙咀‧迷魂黨

最近幾次去尖沙咀,都遇上這情況:一個操鄉音的女子走近,甚至用手搭著我問:「小姐,你件衫係咩碼?」
以前,我會不顧而去或反問對方「關你咩事」,但有次和朋友談起,她說這些女人可能是迷魂黨,她跟你說多幾句話,隨時暈頭轉向、胡裡胡塗說出提款卡密碼;亦收過一個「中招」遭遇電郵,當事人險被迷暈。
上一次遇上同樣情況,我在街頭高聲說:「又係呢啲呃人手法!」嚇得那女子落荒而逃。其實怕的是我,好怕被迷暈。
今天,又在街頭碰到同一開場白,我剛買完麵包,突然一個大陸女人拉著我衣袖,又問同一問題。我光火到不得了,我真的被她嚇了一跳,正想發火之際,教訓她「搵份正經o既工嚟做」,想起她可能是迷暈黨,於是急步離開,不忘「超」了她一聲,那女人悻悻然的望著我。
這些女子多在加連威老道、加拿芬道、彌敦道一帶出沒,專相單身女子。
把這事告知家人,我的姐姐說:「三番四次被看中,可能人家覺得你樣子好騙。」
是嗎?看來我要重新塑造形象。

3 則留言:

匿名 說...

wow..咁妳真係要小心D啊! 最好唔好單獨行加連威佬道了!

勉強日記 說...

小姐,

點解你從來無問過我著咩碼衫, 竟然知道我著咩碼既?

咁你唔得啦﹗做唔到迷魂黨了﹗

May 說...

manman,
大家都要提防啦!

勉強日記,
你 5 呎 8 吋高,36-24-36,咁出眾,盲o既都睇到啦!