2008年8月15日星期五

Asia Miles

因為將有遠行,心血來潮上網查查 Asia Miles 的哩數有多少,獲覆是:「閣下的戶口已被取消。」
甚麼事?
我所犯何事?
申請了這卡十多年,大大小小的飛行,應該可換一張半張機票。但笨笨又沒記性的我,沒心裝載,哩數總是過了期,無法享受免費旅遊樂。
不是它嫌我笨,於是把我摒諸門外吧?
打查詢電話打了三天,沒一次可與職員聯絡到,留言又沒有回覆,究竟還可以怎樣做?

6 則留言:

匿名 說...

姐姐仔:

Asia Miles個電話出咗名難打, 想打通, 就要係早上十點前或晚上十點後再試吧, 不過, 如果姐仔妳的分已經過晒期就一定唔駛旨意可以追得番, 所以妳可以做的事, 便是打通電話後, 同服務員講妳想重開戶口而己, 家陣所有戶口都可在網上查閱, 所以今次開番戶口後, 得閒便上去check吓miles!

May 說...

多拉,
直至今日,留左言依然無人覆番電話俾我。

匿名 說...

try to email them at memberservices@asiamiles.com. I sent email to them (for my boss) and received their reply next day.

May 說...

Alima,

Thanks.

粒粒玲子 說...

如果我個asiamiles account比人cut咗,我諗我會痴咗線.............

Unknown 說...

Asia Miles 話24 hour tel service 真喺信佢一成, 雙目失明!
我1999年開卡後一直無兌換過, 完全無為意積分有效期只有三年..........唉! 都算啦, 想update吓自己資料但忘記蜜碼, 電郵又唔啱(1999年到依家改咗N世啦), 無法進入, 結果打電話打了三天每次等了超過兩粒鐘-120分鐘都無人接聽, 亦無其他投訴渠道可以伸訴........我淨係今年信用卡轉購的積分已經超過80,000分, 早知就轉星航里數, 國泰係HK Asia Miles holder, 唔該改善吓!!
Susan