2008年8月11日星期一

死過翻生……雪櫃

上星期五晚回家打開雪櫃,見汽水、雪糕在冒汗,心知不妙,摸摸出風口,氣若游絲,應該是摩打壞了。
把插頭重新再插,妄想它會起死回生,當然失敗。翌早,急急把雪糕拿到娘家,至於肉類、叮叮食物全部棄掉。好心痛!!!
在網上找到一個上門維修的電話:
May:「請問係咪幫人修理雪櫃?」
師傅甲:「你講吓點壞法?」
May:「風口唔凍,無製冷聲!(雪櫃原本每隔一陣子會發出輕聲開動摩打聲音)」
師傅甲:「拿!我估九成九,唔係 100% 呀吓,係摩打壞咗,情況應該發生咗幾日,吹風係逐漸微弱,最後完全無風。」
May:「全中呀師傅,整唔整得番?」
師傅甲:「我上黎睇換埋個摩打,起碼一千,你去買過個啦,二千幾蚊之嘛。」
May:「……(心諗)咁唔環保㗎!」
伴著我們入伙的雪櫃,六年就打柴?!
走到住所附近的水電舖,見師傅乙在為冷氣機燒焊,看他樣子,不是好相與之輩,都嘗試問問。對方冷冷言:「我最近好忙,唔得閒整噃!」
心灰意冷,已走去電器舖看新雪櫃,盤算買一個三門的。
見街口貼上一個維修師傅丙電話,又把它抄下,最後機會再問一次,肯不肯上來看看。
回家途中,見有收買佬,問他收雪櫃幾多錢,他說,如果不是生鏽的,$60 左右,「我而家上黎搬好無?」嘩,未有醫生把過脈便「certify」,我唔甘心囉。
致電師傅丙,他說可今天過來看,檢查不收費。今時今日還有如此服務真難得,雪櫃乃「惠而浦」,由原廠師傅上來看看,已要收 $300!
師傅丙上來看,說製冷摩打壞了,問 $500 整不整,維修後還有三個月保養。我問他整好後可用多久,如果只是幾個月貨仔便0徒氣啦,他回答:「都用到幾年,反正你個雪櫃咁新淨。」 見他又拆又裝又扭螺絲,辛苦個多小時,搞掂!
好感動,雪櫃又回復生氣。開心的還找到這個好師傅,吾等對家電維修一竅不通,壞了便扔去的不環保行為,應該大大減少。

80 則留言:

匿名 說...

我好支持和認同你的行為,正如有咩大病要做手術,都要睇多幾個醫生、聽多些意見至好決定。

May 說...

momo,
當你聽到收買佬出$60 回收,真係幾帶都要搵個人黎睇下。

Genious 說...

師傅丙係邊區架?

May 說...

genious,
元朗、天水圍、屯門佢都去,至於其他區,則要問下佢。

匿名 說...

May你好!我是在Google搜尋修理雪櫃看到你的Blog的.我的雪櫃和你同樣牌子,用了五年,你雪櫃以前發生嘅所有毛病,這幾天在我的雪櫃全部中哂!我也找了兩個師傅,他們嘅說法又係同你以前嗰啲師傅答嘅一樣!叫我又係二千幾蚊買多部!我完全係你嘅翻版呢!同埋我係住在屯門的!請問你可不可以E-Mail個師傅電話給我呢?非常感激!謝謝!我是李小姐,我的電郵是:rogi448@yahoo.com.hk 或 rogi448@gmail.com. Thanks

匿名 說...

May你好, 我的情況跟你的一模一樣, 請問能否也E-Mail個師傅電話給我呢?
我的E-Mail: masterky@hotmail.com

Thank you so much.

匿名 說...

May,

Can you send his phone number to me ?

domiwong@gmail.com

匿名 說...

亞MAY,你好呀,我都想要師傅丙個聯絡呀,請回MAIL給我,感激!!
KENNA_CHOW@YAHOO.COM.HK

匿名 說...

我個雪櫃都係「惠而浦」,四年幾就罷工,我都想要師傅丙的聯絡電話,請回MAIL給我,謝謝!
joanyan_hk@yahoo.com.hk
其實佢有料,你可直接張貼他的電話,讓多些人光顧他,咁香港垃圾都小D啦。

May 說...

各位,
對不起,有時 pose 太久、「最新回應」又時有時無,會錯過大家的留言。
電器師傅電話是:6015 4939,希望可幫到你們。

匿名 說...

same here & im going to call the 師傅u recommended. btw, may i know is your freezer still work up to now?? thanks in advance

http://www.xiulihk.com 說...

大家好!我就係May小姐所講既師傅丙曾先生,多謝大家既支持和信任,我會把工作做
得更好。在此,並附上我既修理連結網站:http://www.xiulihk.com

匿名 說...

感激丙曾師傅,令我部whirlpool雪櫃重拾生氣,部雪櫃其實早係3星期前都開始唔夠凍,因今個月出差時間多,回來香港1日上網見到曾師傅電話馬上致電他,他都好快半小時即到,可能我住市朗關係,(師傅住係天水圍)
1小時維修完,師傅話都要睇下RUN成點...我話下,咁即係唔得啦...師傅話唔係,都要睇下係咪其他位置有壞,放心包保養3個月!
4日後我回香港,一回家馬上去睇下,唉!又唔凍,
打比師傅,佢話我馬上過來方便嗎?(當時係晚上10:30啦)我先生問他怕太夜嗎?他說當做運動啦(踏單車過來)
11:00PM師傅來到,原來有2條線燒咗,師傅修好後,又無收費,仲話有壞打比佢!
現在個whirlpool雪櫃重拾生氣啦,收費合理,仲包保養,盡責,感激丙曾師傅TEL:60154939
吳小姐

joe 說...

May,

Can you send his phone number to me ?

ecc885670@yahoo.com.hk

Thank You.

匿名 說...

May,

Can you send his phone number to me ?

ecc885670@yahoo.com.hk

Thank you.

匿名 說...

Hi﹗May...

請問你可不可以給我師傅丙的聯絡方法?

charlie770417@hellokitty.com

匿名 說...

Hi May,

Can you send me the phone no. of C Fu? My refrigerator also get problem.. Pls help.

pklhk112@yahoo.com.hk

Thanks.
Mr Leung

匿名 說...

打手文章 .... 味道極重.

匿名 說...

打唔打手都好,曾師傅真係,盡責,收費合理,仲包保養,就算係賣廣告,都幫到我地住新界既人,你識整咩,你黎幫我地整。

匿名 說...

多謝各網友的留言指引, 我的雪櫃病况相近, 剛剛call了曾師傅, 希望可以起死回生。為環保盡一分力, 為自己荷包省一筆。

Arthur Hooi 說...

曾師傅, 好野唔駛我講喇, 實際行動報答你! 我已經廣張你既聯絡發出去

曾師傅: 60154939
網頁: http://xiulihk.com/index.html

冥王 說...

讚, 師父只花了個多小時, 就將我部只係用左3年左右的Samsung雪櫃番生了, 實在太開心了. 死因: 溶雪壞左

Unknown 說...

多謝網主的好介紹! 我個National雪櫃用咗13年, 突然間唔夠凍, 冰箱只得-2C! 曾師傅好夜 9pm 都照上嚟幫我整, 45分鐘就修理好了 :) 好開心! 不過, 真係唔好意思要攪到佢咁夜收工先食飯! 多謝曾師傅!

匿名 說...

曾師父通常幾點開電話?打唔到俾佢…………惠而普,離晒譜!要隔四日先可以上門維修雪櫃,個雪櫃五月買一月壞,自問個雪櫃都仲好新淨好乾淨又唔係放得多嘢…………

LEUNG 說...

我今日都搵師傅整雪櫃,個雪櫃一插電就跳大制,師傅上到黎整左一個幾鐘,換左幾樣零件,連工包料都係收我五百,抵呀,多謝你既介紹,我都係睇到你既Blog先搵到個價錢合理既師傅,thx

匿名 說...

多謝曾師傅今晚上來幫我整番好個雪櫃,價錢合理,仲有保養期,真的很欣賞他殷勤和負責的工作態度!!^^

Wing 說...

曾師傅真是好好人!

本人是住在澳洲墨爾本,使用了七年多之SAMSUNG雪櫃突然不能製冷,曾致電至一些維修公司詢價,如需更換壓縮機,竟索價800澳元 (當年購買價約為 1300澳元。)
因此便嘗試在互聯網內搜尋,看看有沒有一些有用的資訊。

幸運地在此部落,找到了曾師傅的聯絡電話 (謝謝 May 小姐提供),即時致電曾師傅及說明本人雪櫃之狀況,雖然曾師傅知悉本人居住海外,也不厭其煩及詳細地,教導本人如何檢測壓縮機。

雖未能即時修好本人之雪櫃,但能得到一些有用之指引,因而在此表揚曾師傅樂於助人之為人。

Wing

註: 本人不是打手

阿壹 說...

May小姐。多謝妳呀。我又係整雪櫃。已經約咗曾師父幫我整。唔該晒妳。

匿名 說...

May小姐,我信你已約師父幫我整雪櫃唔該晒你!起碼唔好浪费,太多垃圾,其實買過新的都係二仟幾,做好我本份!

匿名 說...

修理motor500$冇可能根本不是燒motor可能其它小零件&500圆太天真修理motor要入雪種换filter

Unknown 說...

我想赞师父我家的雪框三星公司话要换机师父帮我整完重有半年保养多谢你上左来两次掂

Unknown 說...

太合理

匿名 說...

好彩睇到阿may嘅留言我先搵到曾師傅幫我修理部雪櫃,師傅好老實,而且佢仲順便幫我睇埋部老爺抽濕機(仲唔收我費用)。實在太感激。

匿名 說...

多謝曾先生救回我用了二十多年的樂聲3門雪櫃,不用浪費金錢買新的。

Unknown 說...

無得頂~真人真事, 三星雪櫃結霜, 500百搞掂左

朱太 說...

今天約了曽師傅維修雪櫃,雖然最終不能修好,但曾師傅的專業態度很值得表揚。而且真是分文不取。在今時今日真的很難找到這樣的服務。唔該哂。

Unknown 說...

昨晚曾師傅上門幫我修理番雪櫃,它快19年了,以為要換部新了,依家好多用品好唔襟用又唔環保。曾師傅好有經験又老實,連零件收$600,幫我"醫番"呢部家中最久的電器用品!謝!

Unknown 說...

昨晚曾師傅上門幫我修理番雪櫃,它快19年了,以為要換部新了,依家好多用品好唔襟用又唔環保。曾師傅好有經験又老實,連零件收$600,幫我"醫番"呢部家中最久的電器用品!謝!

廖生 說...

曾師父,真係超無得頂!超老實,我係元朗yohomidtown客戶,多謝你的幫忙!仲要搞到你十點幾!謝謝!

匿名 說...

滿懷希望部雪櫃可以整,師傅專業地 check 完証實 certified . 真係不收分文,仲話阻我時間添! 很好服務,如果師傅有聯營電器舖,真係要幫襯佢!俾十個 like 佢!

匿名 說...

曾師傅,多謝你今天救返我個惠而浦洗衣機,我係太古城張太。

Hazel Leung 說...

好不幸的經歷,等左成個下午都唔出現,想改明天又話取消,打去問又話唔整態度勁差😡

Unknown 說...

曾師傅真系好好,今日上左來元朗同益睇個雪櫃有冇得醫。結果佢好老實咁同我先生講,d零件好多都壞整反同買部新的冇分別建議我地買過。之前問其他師傅上來淨睇也要150-200,曾師傅又專業之餘睇都冇收我地任何費用。
多謝你!曾師傅

Unknown 說...
此留言已被作者移除。
Unknown 說...
此留言已被作者移除。
Unknown 說...

師傅电话号碼是什么?


Unknown 說...

請問可以給我師父丙的電話給我,我的雪櫃下格不凍了?

Unknown 說...

請問可以給我師父丙的電話給我,我的雪櫃下格不凍了?

Unknown 說...

昨晚雪櫃壞了,上下格都唔凍,我先生説要買個新的,我堅持要整,因為只用了三年,覺得換新的好唔環保。夜晚10點打電話卑曾生,曾生即刻過來尚城整,換了感應器,500元就讓雪櫃重生了。曾生上門檢查唔收錢,整無好唔收錢,是難得的老實人。

Sparrowjoe 說...

Hi 請問何給我師父電話嗎?我雪櫃剛剛懷了,不停著下關下,雪櫃重好多嘢點算:(

Sparrowjoe 說...

Hi 請問何給我師父電話嗎?我雪櫃剛剛懷了,不停著下關下,雪櫃重好多嘢點算:(
Sparrowjoe@yahoo.com.hk

Sparrowjoe 說...

Hi 請問何給我師父電話嗎?我雪櫃剛剛懷了,不停著下關下,雪櫃重好多嘢點算:(
Sparrowjoe@yahoo.com.hk

Sparrowjoe 說...

Thank you

Sparrowjoe 說...

Hi 請問何給我師父電話嗎?我雪櫃剛剛懷了,不停著下關下,雪櫃重好多嘢點算:(
Sparrowjoe@yahoo.com.hk

Sparrowjoe 說...

Hi 請問何給我師父電話嗎?我雪櫃剛剛懷了,不停著下關下,雪櫃重好多嘢點算:(
Sparrowjoe@yahoo.com.hk

Sparrowjoe 說...

Hi 請問何給我師父電話嗎?我雪櫃剛剛懷了,不停著下關下,雪櫃重好多嘢點算:(
Sparrowjoe@yahoo.com.hk

匿名 說...

我系港島用家,新年放假回港,家中雪櫃冰格融雪,google search到介紹曾生blog,姑且一試,結果曾生5分鐘幫我修好,仲有3個月保養,專登在此多謝!曾生電話60154939

匿名 說...

一星期前雪櫃壞了:有燈,上下格沒有製冷。
晚上11點多找到本版和曾生資料,即用Whatsapp約維修,第二天下午15分鐘便修好,保三個月。
曾師傅態度不錯,準時。

Sing 說...

昨天用了十七年的雪櫃忽然唔凍,正在煩惱買個新還是維修,search到呢個post,大家comment咁好,一於找曾師傅。即日上來,大半個小時攪掂,换了恆温及timer,收$700,依家凍返晒。簡單方便又避免製造多件垃圾,yeah!

匿名 說...

今日揾咗曾師父幫我整返個雪柜(飛雪牌),佢話電子板壞咗, 幾下手勢就整返好,收$900蚊,依家凍返晒

Unknown 說...

今天在網絡上查找修理雪櫃師槫,找問了幾間,問雪櫃不冷修理價錢格,回答都是上門查看再報價,上門就先要比錢。又說大零件壞的不能修也要收件查費,?這樣我心在想,佢又不修理也錢要定了,那修理報價再高點,不給佢修又白給件理費,給佢修又像冤大頭,要我付多少就有多少,冇底!在看到這裏的發佈,找到了曾師槫,今天是星期日,至電給他也三點多,他在忙,問要到晚上才有空,不收件查費,只收修理費,我說好的,就這樣九點幾來到我家,查看知就是感應器壞了,约20分鐘就修好了,修理費500元及換新零件,那18年的老雪櫃又充滿活力,在今天的香港,有責任講誠信的人,真是十分難得,我住在元朗村屋,又要轉車,又要走小路,佢還要帶一大袋各式各樣零件來修理,一次性就解決我的苦惱,急我所急。曾師槫還會修洗衣機,冷氣機,真是家中好幫手,贊。👍

匿名 說...

剛滿三年三星雪櫃,結冰漏水,前日開始跳短路掣,曾師傅8:30晚飯未吃都來給我修理,半小時換了發熱線,收七百。非常專業,整不好不收費。其他師傅(包括原廠)都要先收幾百上門檢查費,有一間知道問題所在,索價千八!曾師傅老實,讚👍

Unknown 說...

屋企部三星雪櫃 RL38SBTB 用左5年壞左。。本身有小小電子知識,知道係電子主板壞左,問左幾個師傅一係話整唔到,一係話要價2千銀(重要等佢同三星買板)。

好彩見到呢個post介紹既曾師傅 Tel :‭ 6015 4939‬


曾師傅上黎用左30分鐘,幫塊主板換左粒IC就搞掂左。
真係經驗老到又好禮貌。好感激佢


重張野要講3次:
曾師傅 Tel :‭ 6015 4939
曾師傅 Tel :‭ 6015 4939
曾師傅 Tel :‭ 6015 4939

匿名 說...

真心多謝你個post分享,啱啱整完雪櫃,$400搞掂,very good

匿名 說...

萬分感謝……������你的post分享
曾師父剛剛救了我的雪櫃

匿名 說...

忍無可忍,整完幾個月都係要換雪櫃,冰箱唔夠凍雪糕溶晒,下格雪到啲嘢結晒冰,dklm又唔同我講掂整,如果一早知佢搵件淘寶貨bypass完裝底版我一定唔7整,俾人屌咗幾個月:'( ,重點,件淘寶貨又唔擺底manual搏我打去求救危like,正垃圾!

匿名 說...

雪櫃過保養期壞咗賣部新好過,整返嘥藥費又要俾人屌,這個師父唔L掂,買新好L過

匿名 說...

匿名 匿名 說...
打錯字要更正:忍無可忍,整完幾個月都係要換雪櫃,冰箱唔夠凍雪糕溶晒,下格雪到啲嘢結晒冰,dklm又唔同我講點整,如果一早知佢搵件淘寶貨bypass原裝底版我一定唔7整,俾人屌咗幾個月:'( ,重點,件淘寶貨又唔擺底manual搏我打去求救呃like,正垃圾!

Unknown 說...

雪櫃机底漏水,無意中上網看到網友找來曾師傅,所以都致電師傅試試,師傅並未有上來,但曾師傅教我解決方法,自己可先嘗試維修,維修後真沒有再漏水了,,且并沒有收取分毫,實在相當感激曾師傅幫忙,在這裡要再次謝謝師傳..

Unknown 說...

我部雪櫃唔知點解有燈著但唔凍 ,有風出但雪櫃又唔發熱 有時會有一下達既聲 尋晚8點後開始出現以上情況 今朝wts曾師傅一句話冇得整就完左.... 我部惠而甫雪櫃用左4年姐,而家灰哂T_T

生活休閒 說...

啲行家搵錢無道德,見多人赞,眼紅。無咁嘅事捏造抵毁,不得人心。出到咁嘅矛招去揾錢,不如老老實實、本份做人。拎啲本事出來,認真地解決技術困難,更重要學識怎樣去做人,積恩德。
人,在社會做事、生活,做人要誠實、本份,不顧道德地搵錢,做損人利己的事,就算搵幾多都無意義了。要對得起別人,做善良的、有道德的人,對于人生以後要走嘅路才會暢順,愉快。
我還是相信那句真言:人在做,天在看。

生活休閒 說...
此留言已被作者移除。
生活休閒 說...


啲行家搵錢無道德,見多人赞,眼紅。無咁嘅事捏造抵毁,不得人心。出到咁嘅矛招去揾錢,不如老老實實、本份做人。拎啲本事出來,認真地解決技術困難,唔貪心別人錢財,學識怎樣去做人,積恩德。
人,在社會做事、生活,做人要誠實、本份,不顧道德地搵錢,做損人利己的事,就算搵幾多都無意義了。要對得起別人,做善良的、有道德的人,對于人生以後要走嘅路才會暢順,愉快。唔好以為自己有幾古惑,幾識得搵著數、幾Jang,拉揸方法賺到好多錢就係好。人,人算就不如天算,冥冥中一生人,總係無法避免坎坷、曲折。好心人,始終會過得好。
應該明白,扺毀係無用嘅,聰明人都會明白,通過交手,簡單幾分鐘已知道對方為人。而事實勝於雄辯。
我還是相信那句真言:人在做,天在看

生活休閒 說...

對於現時新款電器,如日立、三菱、Panasonic、西門子等雪櫃,都係用電子板去通過微電腦晶片控制,達到自動調控溫度。當電子板出現問題,溫度將失控。因此,修理此類雪櫃方法並非同過去舊式,來得那麼簡單,就算係幾十年老傅都未必能夠整得到了。
除了懂得制冷原理,更要懂得電子基礎掌握,多年實際操作經驗,解決問題能力。亦肯蝕底,整唔到唔收任何費用嘅決心。才能贏得顧客安心,究竟件嘢整還是唔整,以及價錢幾多?買新?

寶林盧小姐 說...

我是2018年10月30日找了曾師傅幫忙的真實客人,想在此講出本人的真實經歷,多謝曾師傅。
最最最重要的是希望有維修需要的網友們別被個別翏翏數句的抹黑評論所騙,而少了一個值得信賴的維修機會!

早前我家中用了十三年的日立雪櫃壞了(有電運作但上下格都不凍),感到非常煩惱。
不想未嘗試維修過便丟棄,但打去原廠問,單是檢查費都要六七百,零件另計。
後來有緣於網上看到這篇10年前的推介,便嘗試找曾師傅求救。
曾師傅為人老實,在電話中已清楚講明維修費用和約定檢查日子,又提我不成功不收費。

維修當天,曾師傅拉著一架很重的維修車遠道而來,親眼目睹曾師傅技術非常乾脆俐落,不用半小時就將我的舊雪櫃維修成功!!! (原來是電子板當中的零件壞了,所以雪櫃不凍,所以曾師傅幫我換了零件)
老實的曾師傅電話中所講的收費一樣 (維修費只需$500而已!!!),而且不斷強調有三個月保養期,又即場主動開單令客人有保障。 如此技術+服務+價錢,實在超值,坊間難覓。日後我如需電器維修,一定一定第一時間再找曾師傅的!
難得找到一位好師傅,也當然一定一定要大力推薦給身邊和網上需要維修電器的朋友們。

曾師傅電話: 6015 4939
網站: http://www.xiulihk.com/experience.html

我知曾師傅應該會來這裡看留言的(當天有問起師傅)
我想跟曾師傅講聲多謝你!我是寶林盧小姐 (電話:9731 XXXX)呀,多謝你在北區都肯前來寶林那麼遠做我這單小生意,辛苦你了! 全靠你,我先不用花錢花時間去買新雪櫃。
公道自在人心!看你遠在將軍澳都有咁多客人就知道事實勝於雄辯喇! 加油!祝生意興隆!

p.s 也要非常感謝這裡的blog主May小姐,你這篇2008年的分享日誌幫了不少人呢,哈哈!







Unknown 說...

今天下午打電話比曾師傅.曾師傅晚上已過來幫我整雪櫃.因電子版問題.師傅很好耐性幫我换電子版.手勢非常純熟.
我仲攞咗個淘寶除蟎機比曾師傅修理.之前買但未用過.曾師傅二話不說士幫我維修.因其中一條電斷了.曾師傅非常好幫我弄好.非常感激.雖然除蟎機是四百元左右.但我不用等過年後又浪費三至四百元.

曾師傅.真的多謝你.幫我救回雪櫃及除蟎機.節省金錢及時間.

祝曾師傅生意興隆!恭喜發財!

多謝May小姐.你幫了我很多人.thank you,!

wai ng 說...

用左三年一月惠而浦雪櫃就上下不凍,真是非常之不開心,上網找方法,関机幾小時再開完全不動,再想另一辨法找師傅修理,見到May小姐雪櫃修理得好,價格合理,增加了很多信心,决定找曾師傅,大约上午十一時约他,大约下午二時到,很快十分鐘完成,真開心。四佰元很合理啊,三年保養。

匿名 說...

怎找曾師傅, 請電: 61907222

匿名 說...

多謝曾師傅,又再次賦予我家24年老爺樂聲牌雪櫃新生命😆 温度而家又極凍喇!比曾師傅十個👍 亦多謝樓主嘅推介🙏

匿名 說...

此人所謂師傅61907222,並非大家認同誠實之人。其人利用大家給予曾師父60154939誠實做事而發自內心良好評價之機,掘空心思、混淆視聽耍「小聪明」去謀取一些利益的行為罷了。腳踏實地做好每一件事,誠實善良做人,對於以後的人生路會走得平穩些、順利一些。