2008年9月2日星期二

素飯盒

今天忙得天昏地暗之際,同事真叻送來自家製愛心素食闊麵午餐,今我心頭一陣暖。
常看她的網誌,知道她親手炮製素食宴客,有幸今次能一嘗。
基本上,她一放下,我已立即打開食物盒來吃,見是闊麵,已極度興奮,要知道我是一個闊麵 fans。內裡有素意大利醬、素肉、素腸、西蘭花、青瓜、海帶、粟米、豆,極之豐富。一嘗味道,是好好好吃,尤其那意大利醬,味道調校得宜,混進闊麵中十分配合,已第一時間叫她幫我入貨。
咦,粟米也十分鮮甜,是新鮮貨嗎?一時間沒有問。
不用五分鐘,我已把整個午餐幹掉。
謝謝你。
順道問一句:下次食乜餸?
哈哈哈!

3 則留言:

匿名 說...

net,
係吖粟米是用人手續粒me出嚟的,西蘭花也是冇農藥的,昆布是日本沖繩產品,而其他素材料都在素之樂購入的。
平時我都追求對自己好些,要食得好,所以咁傻,hohohohohhoho~~~
難得你也欣賞,咁下次有好嘢食,我都預埋你一份啦!

匿名 說...

闊麵fans,你吾講我真係吾知 wor, hahahahah~~~~

May 說...

net,
唔怪得 d 配菜咁好味啦。
對食物有要求係好事,始終係食落肚嘛。
預埋我,好呀,多謝你先。