2008年1月25日星期五

靚女唔望人品好!?

翻雜誌提到這樣一句話:「靚女唔望人品好!」
身邊不乏靚女、工作上亦接觸不少靚女,倒可就此題目胡扯一番。
如果說靚女人品差,則略嫌偏激,我覺得她們可能自小被寵被溺愛,性格較為嬌縱刁蠻,較少理會別人感受。
何須理會人家想法呢?憑藉一副美貌,不費吹灰之力,眉頭不用一揚,讚美、禮遇、好處自動送上門,世界以我為中心自轉。
相貌平庸之輩,要博人一粲,未至於用盡九牛二虎之力,起碼要施展一番工夫,才獲得一句「不錯」的讚賞。
靚女多不受同性歡迎,大家平起平坐,沒有美言更沒奉承,她們會覺得不像在男生圈子裡受重視。其他同儕亦感到靚女乏味,你跟她說:「買鞋時靚仔 sales 不望我一眼」、「公司男同事不會約會我」、甚至是「在外國公路上我截順風車截了兩年都沒人停車」等等,靚女怎會有共鳴!?
某友人我覺得非常漂常,難得亦有一顆同理心、性格樂天善良。認識久了,才知道她有一段辛酸減肥血淚史,拿出未瘦身前的肥師奶相片對照,心裡暗忖難怪了,有經歷的人,都比較成熟世故。

3 則留言:

匿名 說...

你講得o岩,不過咁,新一代後生仔女,就算唔係靚,都俾屋企人縱慣晒,大個o左一樣唔識待人接物!
仲有,有d人已經唔屬於good looking,仲要性格、心地、脾氣都唔好,真係好慘!

May 說...

momo,
唔靚仲心地唔好,絕對係「罪加一等」,哈哈~~~

匿名 說...

有經歷的人,都比較成熟世故。

這句說話很認同。

靚女,每人定義同目光唔同, 人緣也唔同, 唔能夠相提並論, 我見過有d靚女,心地性格人品唔錯, 人緣也唔錯, 暗地裡受人喜愛重視, 有d不會明顯地對呢d人獻欣勤, 只會暗地去欣賞呢類人; 有d靚女就性格人品差, 正如你所講, 無禮貌,唔識尊重人,唔理人感受等,唔受人喜愛歡迎;