2008年1月5日星期六

小人

朋友近年在工作上如坐升降機,惹來同儕妒忌,在背後中傷她與老闆有路、還試過墮胎和隆胸。
偏偏表面大家扮作友好,要一起吃飯,言笑晏晏,沒事一般,非常痛苦。
我覺得這些八婆連說是非都創意欠奉,升職的人,一定和老闆上過床?年中這麼多人晉升,難道老闆都要「招呼」?這與做鴨有何分別?當中還有些男同事紥職,他連屁股也要出賣嗎?而且,也太看得起老闆了吧,你以為他姓「性」名「超人」嗎?
墮胎和隆胸更無稽,有又如何?沒有又如何?同事會因為這樣要厭惡你嗎?無腦(或無胸)的就會,我一定加以親近,最好給我摸摸,我連水袋都沒有機會摸過。
如果表現好,墮個十次胎、隆過七次胸有何相干,又不是有梅毒。
這些小人,天生賀爾蒙失調、後天內分泌失敗,工作沒啥突出,只敢在背後說三道四,你大聲跟她對質,她一定怕得龜縮。
她們全身最靈活的正是那條舌頭,他日「瓜柴」,舌頭仍死而不僵在掙扎,拿到醫學院研究,是對社會的唯一貢獻。

6 則留言:

巧欣 說...

呵,有人嘅地方,就有口,有口的地方就有是非...所以避唔到喇老友!
可以點,扮傷殘人士啦,扮聾扮啞扮傻囉!

May 說...

最「可惜」當事人唔係我,否則我一定會趁機搞大佢。

匿名 說...

真係好鬼鍾意最後那段, 你寫得非常到point , 笑到我死.
希望你朋友有你的精神支持,活得更精彩.

May 說...

真叻,
我都希望佢否極泰來。

匿名 說...

佢一定可以, 因為天下基本定論為衰到最盡, 便無可再衰, 所以一定會好! 況且, 只要佢係好人, 個天一定唔會待薄佢, 但有幾"厚", 就要睇佢的"自身修為"啦!

May 說...

多拉,
見佢咁淒涼,都幫唔到乜o野,只係安慰佢,同小人鬥長命,死忍囉。