2008年1月7日星期一

鉄腕日本拉麵店

上期《新假期》報道元朗新開了一間「鉄腕日本拉麵店」,我們已非常懷疑是否數年前的「竹下通」,昨天一家三口踩場,市川小姐前來打招呼,證明我們的直覺沒 有錯。
幾年前,大阪人市川小姐與另一朋友開「竹下通」,那些拉麵、串燒、大阪燒非常好吃,已成為我和老公的「飯堂」。05 年突然結業,令我們失望了好久,但一直覺得她們會重開的。
市川小姐的拍擋換了,新店也大了許多,員工也多了。她一貫的有禮,東西還未吃,她已送了一張永久的 VIP 折扣卡給我們。水準依然上佳,但價錢比以前貴了,但也覺值得,實在好吃。好吃的原因,當然也夾雜了久違的親切感。
下次記得要點串燒。

[photo]:老公點了豬扒地獄拉麵,湯頭比以前更辣,豬扒很美味。

[photo]我要了叉燒味噌烏冬,叉燒異常好吃,軟軟的,不過其中一塊有點韌,已向市川小姐反映。

鉄腕日本拉麵店
元朗教育路 50 號地下
電話:2470 6202

8 則留言:

巧欣 說...

好耐冇留言俾你,上次你問,我地係咪住在同一個屋苑,我諗唔係喇,西鐵站另一邊,Y字頭屋苑是也!
鐵腕,好,得閒等我又一家三口去食吓先!

May 說...

巧欣,
你好,long time no see,其實我周不時入你個 blog 睇o野。今日睇左「身教」篇文,仲即刻話俾老公聽,我地要注意言行。
啊,Y 屋苑,大家都係新雄雞,所以間隔有 D 似。

匿名 說...

同爵士比, 點睇先? 妳查實踩咗爵士個場未呀? 如果未, 就實在係......

May 說...

多拉,
我未食過爵士呀,但鉄腕好食過油麻地間橫綱。

匿名 說...

我打算今個週日到老公去元朗踩吓個場, 有咩特別好推介先?

May 說...

多拉,
心水推介:
西餐:new york cafe
意大利菜:都靈
日本:鉄腕日本拉麵店

匿名 說...

係咪3間都要倒塌咁早到, 否則便無位? 妳知啦, 的好野通常都無性架! 我同老公平常大概會6點半左右便到元朗, 然後便開始覓食!

May 說...

多拉,
New York 要先訂位,(New York Cafe & Bar. 地址 : 元朗鳳翔路2-6號交通廣場地下33-34號舖. 電話 : 2478-9638)
其餘兩間都多人,但應該等一陣都會有位。