2008年1月17日星期四

「我要抱抱!」——媽媽說

未生 BB 前,聽了不知多少次:BB 出世後,你千萬別常抱他,會寵壞他,習慣了就麻煩!
對於這些似是而非的育兒法,待我兒出生後,發覺極之「唔 Work」。
換著是你,在一個有得食有得住又溫暖的包包內生活 10 個月,一下子要面對嘈雜、冷熱、強光、飢餓,也未必能一下子適應。你不舒服,可以投訴亦可爆粗,但 BB 只能以哭鬧來表達他欠缺安全感。
有次我們覺得阿仔的氣管好像有怪聲,故意不抱他讓他哭,期間還拍了短片。後來給護士看,她說為甚麼不抱抱他,任何人這樣喊都會上氣不接下氣了。
有說,常被忽略的 BB,長大後會性格內向、孤獨、更無安全感。
內疚。
阿仔愛被抱,我何嘗不愛抱他,BB 有一種嬰兒香,惹人親近。而且,抱著阿仔時,我覺得非常溫軟舒服,在他耳邊哼歌說話,打從心底裡感到幸福。

4 則留言:

匿名 說...

表嫂, 我100%同意妳的講法! BB要抱抱的時候就盡量抱下佢, 等BB有安全感! 我睇啲BB書都話BB好需要抱抱架, 呢個stage重來識扭計, 抱得多唔會種壞BB架!

我好鐘意抱住ah B尤其當佢睡着的時候, 因為可以慢慢欣賞BB的面相和表情, 好得意架!

May 說...

趁佢細唔抱等幾時,大個 d 就唔會咁順攤。

巧欣 說...

抱啦抱啦,到佢大個左,你想抱都冇得抱呀!
呢個亦係我湊仔嘅宗旨!
俾個5我!!

May 說...

巧欣,
比個十你。