2008年1月22日星期二

心煩煩新詩一首

上周三 黑色星期三
印傭姐姐跌咗個荷包
失物認領 以為就咁講聲
點知摷到天翻地覆
張 ID Card 似乎失咗蹤
兩個阿 sir 一個差婆
塔佢返衙門再迫供

阿 b 唔知做乜東東
食完奶奶係咁嘔
條奶柱好似千呎瀑布
搞到個人落晒型兼好鬼 down

診所好似銅鑼灣
簡直係人滿之患
等等等 嘔嘔嘔
阿媽等到想鬆踭

醫生慢條斯理話應該係腸胃炎
呢個病 好普通
食下藥同補下水
唔掂就搵急症睇
咁就收左我舊幾水
完全係掠水

印印仲係差館
乜都唔答 乜都唔管
剩係識喊 Madam 見到好心煩
想拎電話簿同鐵槌候教
好彩 passport 及時趕到
至倖免於難

搞咗成晚
累到想喊
阿仔止咗嘔 我先無咁煩
黑色星期三
傷過股災
慘過食硬飯

5 則留言:

匿名 說...

Ah Mac冇事嘛? 係咪食左D dirty food le..? 我都有聽過細路仔好易有腸胃炎ga.... Hope ah Mac get well soon la..

點解印印唔叫D差人打比你地啊? 咁咪唔使咁煩law!

May 說...

manman,
係諾沃克呀,快黎快去,好快無事,不過嘔左兩日同痾左兩日「水水屎」。
至於印印果筆,一匹布咁長。差人有打俾我地,但我地返左工,趕到去差館搞埋手續都幾個鐘。

匿名 說...

我都戥你煩!好彩雨過天晴。

匿名 說...

万能、お大事に。

奥さん、3つの悪い事なかが一斉来たら、何も来ないと思う。心配しないで。

May 說...

momo,
謝謝關心。
兩件都係小事,不過一齊黎就勁煩囉。

匿名,
ありがとうございますことは心配する、万能の身体はすでに治る癒。
日本は、昨日、降雪の様に、あるか?