2007年11月29日星期四

冬天

四季中,最怕冬天。
曾幾何時,我隆冬都會洗冷水澡,那管是只得攝氏 10 度。
冷水淋在皮膚上,會有熱氣裊裊上升,好刺激!
俱往矣!
現在,我極怕冷,晚上腳丫子冷得像冰條;寒風吹拂臉上,一陣悽清感覺由心湧上來。
幸好,近年有一個儍人肯提供肥肚腩,讓我雙腳放在上面,令我溫暖的入睡。
如果冷得厲害,又不想他受苦,我會穿上姐姐早年送給我的馬騮冷襪,腳丫子的寒意迅即融化。
一個比我還要怕冷十倍的朋友,說電氈很好用。我怎也不用,萬一漏電,就死得不值——為一張電氈!
冬天唯一的好處,是可以吃火窩,但現在整年都可以嚐到,不必等待到冬天。
幸好,還有媽媽的蘿蔔牛腩煲。今晚我便有機會吃了,回(娘)家真好!

4 則留言:

匿名 說...

等我過2招你使啦,臨瞓前用風桶吹行個"帔逗",仲要係較到最熱,之後2秒內跳上床,包你暖笠笠.呢招同樣可以應用係晨早起身要著上凍冰冰嘅衫,之前吹熱左,又係暖笠笠,得左!!

匿名 說...

原來妳以前咁唔怕凍架!
我昨晚都打左邊爐啊! Yummy!

May 說...

kum mo,
呢招唔錯!

manman,
喂!要催生囉喎?

匿名 說...

無咁快! 重可以等多3日! 12月3日先摧生!