2007年11月23日星期五

無題

「點解沖完涼先至嚟痾屎,唔通連個天都唔鍾意我?」

——這句是我近來的「創作」,我頗喜歡,跟大家分享。

7 則留言:

匿名 說...

妳條無聊仔, 係咪唔駛做呀, 作埋咁多金句! 其實個天唔係唔鐘意妳, 佢只係想你做多次深層清潔"姐"!

匿名 說...

哈哈哈哈哈哈哈.................
或者你可以用另一角度諗.....
點解我急親屎先至要黎沖涼?唔通個天唔鍾意我屙屎?
哈哈哈哈!!!!!!!!!!!

May 說...

kum mo,
唔係急屎至沖涼,係沖完涼、搽晒cream先至黎急屎,痾完又要沖多一次,幾鬼麻煩。

匿名 說...

easy lar !只要你用個款有得自動清洗屎眼嘅廁板未掂晒啦 !!

May 說...

kum mo,
係日本用過啦,好唔習慣噃。
不過都驚嘆呢個設計,咁鬼準,完全係「彼眼即係此眼」的概念。

匿名 說...

呢個題目簡直係開正金毛強項, 我諗佢講十日十夜都唔會完......太恐佈啦!

May 說...

多拉,
係啦,識佢都成廿年,見佢對屎尿屁一直非常有興趣同好奇。
真係痴心。