2007年11月2日星期五

換季

這幾天買了大量衣服,但一件都沒有買給自己,是買給 bb 和姪兒的。
BB 的成長驚人,不要說年頭時的冬天不合穿,上兩個月的都可能不合身。我天天見到他,也覺得他快速成長,還沒一歲,買的都是歲半至2歲的衣服。不是我故意買大些省錢,是他真的是大塊頭。
近年很少買衣服給姪兒,他小時候反而買得多。昨日去了中環的 H&M,見到一件連帽衛衣很好看,於是買下送他。其實我也是沒有把握,要知道他這類 13 歲的年青人,很有自己一套,甚麼也不順眼,事事也嫌老土。托賴,他看來也蠻喜歡。
送上這份小禮物,希望他感到點點暖意,這年來他被人嘮叨、罵得太多了。
回家打開衣櫉換季,赫然發覺我有很多冬天衣服,但為何一直覺得無衣可穿?我還想多買兩件外衣哩!

2 則留言:

匿名 說...

美周,唔單止妳,我吔呢D"咁上緊輩份"既, 今本個個就買埋買埋好多衫, 但著來著去就通常嗰幾件, 到執櫃時就好似發現新大陸咁, 咦, 我幾時買咗件咁既衫架, 全完無印象喎!不過, 還好的是, 妳我都唔係潮人, 所以買得既基本都係"嗰幾味", 幾時著都咩大問題, 除非係個身吹脹咗, 咁就無計! 妳知我啦, 好飄吓, 妳就應該好些少!

在此, 請順便借場一用, 會出席24/11/07大閘蟹宴人士, 如未報數者, 見此留言, 請自行投案呀!

打攪晒呀, Bolg主!

May 說...

多拉,
係呀,我向來走係潮流側邊架!
係囉,有 d 衫都唔知點解會買!?
要咁耐先食到蟹,嗚嗚~~~~咁你幫我更正我食三隻。