2007年11月18日星期日

假咕咕

大陸無奇不有。
話說國內某地,某人向某人買子,交收時,已驗明 BB 正身,確定有「咕咕」。歡天喜地帶回家,竟發現咕咕竟是橡膠做的,BB 是個女嬰。
這奇聞是今天從報章看到,笑得我!
這確是造假的最高境界。
如果那「designer」把心思時間花在「正行」,我敢包單,假以時日,必定在設計界大展光芒。
對於大陸造假聽得多,我也遇過一次。有年到北京旅行,那天的景點是軍事博物館,相機的菲光用光,館內有菲林出售,於是買了兩、三卷,又拍了好些照片。回來沖曬,統統曬不出來,沖曬店員把底片給回我們,發現根本不是菲林,是一條長長的膠片。
我「心悅誠服」,把膠片裁成菲林大小,上下還有可卡在相機卷軸的齒狀位;外殼是真的,但要把膠片放進去,也要費一番功夫。
我完完全全是投降,但也佩服大陸同胞對名聲這方面的漠視。軍事博物館好歹是北京一大景點,內裡的商店竟明目張膽賣假貨,哈!

8 則留言:

匿名 說...

咁都得?

May 說...

manman,
仲未生得呀?唔駛急,好好享受呢段產前日子,生完有排你忙。
生左記得 send sms 話我地知。

匿名 說...

最近聽回來的:朋友o既朋友在大陸買 condom,點知d domdom 有頭冇尾,套不上!!
大家的反應是:你朋友都得o架喇,夠膽o係大陸買 domdom!!

May 說...

momo,
哈哈~~~~好一句「有頭無尾」。
嘩!大膽得佢丫!我總覺得大陸 d 套係 reuse o架!

匿名 說...

簡直就係"誇啦啦", 我好同意妳的講法, 假如佢吔肯做正行, 發達指日可待, 佢吔實在太短視啦! 如果想生仔的朋友, 即管可以試用那款"有頭無尾"的dom dom喎, 喂!下個月我到老公返大陸, momo個friend係邊度買架, 等我送番盒俾相公, 簡宜係"找死"的行為, 哈哈哈......

May 說...

多拉,
應該送夠一打俾阿姚生用啦。

匿名 說...

唔該週六交貨呀!麻煩晒!

匿名 說...

大陸,最真嘅就係乜都係假野 !