2007年11月22日星期四

頭暈暈

這幾天頭暈又頭痛,不知發生何事,又不是感冒。只覺得整天暈頭轉向,眼又矇。
我想是對著電腦太長時間了。
工作上大部分時間都是對著電腦,只有外出訪問時,才稍遠離熒光幕。
回到家,老公又會開著電腦。我說過很多次,整天看電腦,回到家就不要開了。他說有很多東西要「單撈」,不能不開。我定力又不夠,在他沖涼時,我又跑到電腦旁 check電郵、看網頁了。
看來要去一個旅行,那裡最好不能上網,好好調理我這個「電腦病」。

6 則留言:

匿名 說...

其實可能係感冒的先兆, 妳都係要小心D!
我都有感冒, 咳到死! 臨生先搞D咁概野!

匿名 說...

manman講得有道理, 可能真係作感冒,不過亦有可能妳又有咗......咁就恭喜晒啦!好好保重呀, 我週六要見妳架, 喂, 靚女, 加唔加碼, 蘇州過後冇艇搭呀! 我就打算去盡佢, 六隻, 唔知我可唔可以再創新高呢????

匿名 說...

手文之誤(好似係咁寫,最近個人庸俗咗, D文化嘢唔係太記得): "喂, 靚女" 那部份打錯字, 我係想打 - "喂, 靚妹", 請自行於腦內作更正,OK! 我一向唔係太喜歡叫人做靚女, 因為現在那些做生意的人將之用得實在太濫啦, 好Cheap! 在我眼中, 周美好係可以"貴D". 其實最恆久之美乃沿自心地善良, 歌仔都有得唱:心善則美......(劉松仁同趙雅芝做嗰套講屋企開船公司運貨那套無記劇集呀). 咁計,妳到我都應該係一個幾唔錯既靚女喎, 係咪即刻高貴番晒呢?! 有冇想"牛"(都話失憶啦,see)的感覺呀......

匿名 說...

我都有'電腦病',尋日對得電腦耐,對眼睜唔開,放工上車..未到彩虹已經'訓'咗, 加上近排追睇'咖啡王子',每日'訓'得六粒鐘...

May 說...

manman,
快 d 好番,bb 就快出黎。

多拉,
我已經 order 左三隻o勒喎,已經係我極限。嘩!你食六隻,似乎太多o勒。

亞黏麻,
你鍾意追韓劇o架?d 劇情咁鬼慢又老土。

匿名 說...

教你啦,即刻走上床,瞓夠佢24小時,包你咩事都冇!