2007年11月13日星期二

BB 一歲了!


365 日,就這樣過去。今天,我兒一歲了。
沒有太大感慨,只覺得 BB 實在好玩,當然也有疲累和擔心的時候,我記性差,很快便忘得一乾二淨,又繼續和他玩過不亦樂乎。
這些日子,見著他一天一天成長,由一團粉團兒,懂得笑、轉身、拍手、爬、站,現在還大膽到玩「索拉維奇」——站在梳化扶手,雙手捉著窗框,一邊跳一邊把頭往後仰。我又不是太擔心,讓他嘗試吧!
昨晚,寫了一封信給他,內容沒有提及寄望他長大做甚麼、孝順父母之類,只希望他活得快樂,也謝謝他帶給我們無比歡樂。


9 則留言:

匿名 說...

時間真係過得快!

Ah Mac, 表姨和表姨丈祝你生日快樂!

匿名 說...

manman表姨,
你開始放產假la,B 豬豬弟弟快要出來同我地見面,我都好緊張哩!

匿名 說...

Ah Mac,

哈哈! 到時表姨一定會帶B豬豬黎同你玩!

巧欣 說...

生日快樂呀!

匿名 說...

Mac 哥:
遲來的祝福,補祝你生日快樂!

MayMay:
你打算甚麼時候讓阿Mac看這封信?
真有心思……感動ing

May 說...

巧欣,
謝謝!我都祝天天生日快樂。

momo姨姨,
謝謝。
媽媽係貼晒郵票寄俾我架,但佢話我而家係文盲,等我識字時幾時睇都得喎!

匿名 說...

你手字幾靚播!

アンキ 說...

嘩! 你個仔咁大個..仲同馬仔一模一樣..樣, 唔駛驚會失散..

祝仔仔精靈活潑, 聰明玲俐, 聽講聽話..生日快樂!

May 說...

靚靚,
唔係啦,我覺得自己d字歪歪斜斜。

la..la..la..monchiichi,
謝謝呀!
無錯,佢地係 twins,對照馬仔細個時張相,兩人竟有 98% 相似。