2007年11月7日星期三

"好好笑呀!"








7 則留言:

匿名 說...

好想好想見佢真身.....快d帶佢出黎見吓d嬸嬸!

匿名 說...

亞黏麻姨姨,
無錯,我真身仲好玩,最叻擒拿手攞眼鏡。

匿名 說...

Ah Mac 好得意! 睇得出佢生活得好開心啊! 佢上半面似表哥, 下半就似表嫂, 有晒你地的混合體!

佢下星期就一歲生日了, 咁住同佢點過啊? "P

匿名 說...

嘩,好大個仔呀,個樣仲好man、好佬o添呀!四萬咁口,感染o左我都即刻笑晒!證明佢o係一個歡樂家庭快大。
預祝佢生日快樂!

May 說...

manman,
佢個樣成日變,一時似老豆,一時似老母,一時兩個都唔似。
生日都係切o下蛋糕咁乍,我又無錢係四季擺兩日。hahaha~~~

momo,
佢一出世都無 bb 樣架,老積仔一名。

巧欣 說...

同我個仔一樣,d肉睇落去實的的咁!

May 說...

巧欣,
我阿仔係「大隻妙」黎架,唔知係咪同飲日本奶粉有關?!