2007年12月29日星期六

那天跟兒子理髮

昨午只有兩母子在家,我忽然心血來潮,替 BB 剪髮。
前兩次都是帶他到理髮店的,他很乖,肯安定的給陌生人剪頭髮。我看他只是留海有點長,決定親手操刀。
最佳的時間是沖涼時。他洗完頭後,坐在浴盆裡,我快手的用小較剪颼颼的把頭髮剪剪剪。
老實說,又沒有尖尾梳,剪多長純粹靠估。
剪好了,立即沖涼,一乾二淨。抹身時,BB 見到浴缸的髮碎,他望了好久,非常疑惑。
哈!對於拿阿仔來教飛,我是挺滿意的,覺得很清爽,但似乎短了少許。
在電話裡告訴老公,他語氣甚感懷疑。回來一看,大叫:「阿仔好似村姑噃!」
BB,你得忍受,媽媽隨時給你「驚喜」,嘻嘻!

[photo]:「阿媽,我已經唔係靚仔,仲剪個咁0既頭,點出去蒲!?」無晒心機。

4 則留言:

匿名 說...

吾係wor,幾靚仔呀.

May 說...

真叻,
連你呢個 hair stylish 阿嫂都咁講,令我信心大增。

匿名 說...

碎陰 bob 頭,潮呵!

May 說...

momo,
呢個頭惡評如潮,俾人話好似野蠻奶奶汪阿姐。
咦!又幾似喎!