2007年12月17日星期一

遇見網友

閒時我會到幾個 blog 看看,上星期竟給我遇上網友。
認得他,是因為他會把照片放在網頁。一向大家以電腦神交,怎料:「心肝寶貝,突然在眼前,我急速氣喘……」其實不是太熟絡,我向來君子之交淡如水,何況網友!
結果,我沒有跟他相認;他也認不出我,因為我向來不把相片放上網。
不過,感覺幾有趣、頗奇妙,這是網上世界的趣味。

3 則留言:

匿名 說...

haaa.... 其實唔相認重好啦! 大家重可以有D暇相啊! :P

May 說...

manman,
哈哈哈!人地個網我唔知,但睇呢個無聊網會有咩遐想呀?儍豬。

匿名 說...

ha ha ha!....唔一定! "P