2009年2月26日星期四

Poor Man

昨晚我倆到了久違了的越南菜館,這店地方狹小,搭枱是常事,但一坐下,心裡已暗叫不妙,我旁邊坐了個「瘋婦」,不斷地向她對面的男人咆哮。
我不知道他們是情侶還是夫妻關係,但那女的,說的都是雞毛蒜皮小事,但情緒極激動,嗓門也大,令人很討厭。
只見那男人,眉頭緊皺,偶爾發一兩句聲,也被對方「駁回」。
和這些人同枱,實在破壞了晚餐的好心情,於是我們四處張望,一見有人結賬,便立即要求調位,雖然只是調往她們的後面。
「瘋婦」見我們起身,立即把手袋大力的擲在椅上。
無禮得驚人。
幸好食物美味,也沒來錯。
步出餐廳時,看了那男人一眼,心裡說了一句:「Poor Man!」

P.S. 與此同時,見一女藝人在菜館用膳,提示是:她已消失於熒光幕,曾與梁朝偉拍拖。

11 則留言:

匿名 說...

係咪黎美嫻呢?

May 說...

manman,

Bingo!你已中獎,煩請 09 年 2 月 29 日前到 TVV 領取「色戒」枱布一張。

匿名 說...

hi,妳好!
係yahoo搜尋資料時, 偶然睇到妳個blog..
好得意!
我都有個囡, 而家十個月大!

匿名 說...

hey..2/29 is Sunday wow.. Sunday night ma since lo kung will be off at 6:30 ah...

May 說...

匿名,
謝謝你啊,多多上來踩場。
你的囡囡懂行了沒有?

manman,
聽日唔得閒呀,我都係寄俾啦!

匿名 說...

HI May,

我囡囡而家開始學行...哈哈..睇到妳既士多啤梨, 我都好想去..

May 說...

珊,

佢好快識行架勒,呢個時候o既 bb 好好玩,不過又要睇實 d 囉。
去摘啦,真係幾過癮,士多啤梨又好食。

匿名 說...

May,
我都覺得呢個時候既小朋友係最好玩,有時叫下佢, 佢就即刻對住我笑..果下真係比錢都買唔到!
可唔可以比d 資料我呀,我都想去摘!

May 說...

珊,
睇過你囡囡d相,個樣好得意呀!
留個 mail 俾我,我話你知丫!

匿名 說...

Hi May,

my email: shan71726@yahoo.com.hk

Thanks,

May 說...

珊,
check mail 丫唔該。