2009年2月18日星期三

良朋共聚

此行其一目的,是探望一個好朋友。
那天在赤羽駅等候她時,遲遲不見蹤影,令我有點擔心,遇上甚麼意外嗎?
等呀等,才見她急急趕來,這大頭蝦原來是出錯閘口,問路又費了一些時間。
好了,終於重聚了。
我們仨到了「和幸」吃炸豬扒,這裡的炸物固然出色,不可遺忘是拌菜蘿蔔蓉,加上柚子醋,比主菜絕不遜色。
由好友點菜,嗯,她這兩年的努力,沒有白費,但不知怎的,那時我很想大笑,覺得換了 channel 的友人,感覺有趣。
席間,聊了很多東京現象和日本人個性,很有意思的一個晚上。
盡興而返,卻不知道相機原來遺留在餐廳裡……

4 則留言:

匿名 說...

O... Were you able to get your camera back?

May 說...

繼續睇落去……

匿名 說...

喂, 聽講你個friend d 日文水皮到死喎.

佢呀, 除左一個字之外乜字都唔識呀﹗

良朋共聚, 「幸」也。

May 說...

唔係,我地都覺得佢講得好流利喎。佢講「阿羅」o既時候,我諗起袁兆祥,呢句係佢口頭蟬。
佢而家身份唔同勒,係「一級」國寶黎,我反而覺得高攀唔起。(哈哈,仲唔篤中你死穴)