2008年9月25日星期四

開門!

今天姨媽教了阿仔說「開門」兩字,我回來時,他即席表演,在一堆外星話中,愈聽得出人話來。
不知何解,他近來常按著「咕咕」,我們檢查過後又沒有發炎、異樣。唯有對他說,「你這樣子,女孩子都嚇得跑光!」

6 則留言:

匿名 說...

係咪想話你地知要去wee或者poo呢?

May 說...

藍mama,
就係無料到,成日報假案。

匿名 說...

係咪睇得人踢波多?排人場的指定動作呀!
我係譚生。好鍾意睇你個Blog,間唔時啦!

May 說...

譚生,
多謝捧場,我都係你忠實讀者,我諗好多香港人都係。

匿名 說...

Ah Mac 好奇姐!

May 說...

manman,
近排又無喎,可能佢睇過我係 blog 度話佢。