2009年4月8日星期三

心太軟 X Eating 哥

好久沒炮製過「心太軟」了,這甜品我好喜歡,有次更專誠和老公去學。
你有了食譜,還得多番試驗才有「朱古力流沙」效果,除了份量拿捏得準,焗爐的火喉也是關鍵。食譜指要焗十分鐘的,但每個焗爐不同,我屢敗屢戰的心得是,要時刻留意面層的蛋糕變化,即是靠經驗。
一次弄了四個,一家三口每人一個當下午茶,其餘一個作飯後甜品。
特意叫老公買「係咁歹」呍呢拿雪糕回來,兩者非常搭檔。
從糕模把心太軟挖出來時,塗不夠牛油,倒出來時有點「弄花」糕身,但不影響食味。
你見到中間的「流沙」嗎?最美味的了。
細細聲告訴各位:老公吃罷說「不錯」,我開心得很哩!
情商了「Eating哥」試食 :
廚:Eating 哥,賞面試吓吖!
Eating哥:我呢期咁紅,唔係亂同人宣傳架,見你咁誠懇,試吓啦!撩 d 雪糕食吓先,唔……雪糕有雪糕味,而唔係雪條味(二五仔踢爆:其實Eating 哥由出世都未食過雪條㗎!),OK,pass!
廚:不如試吓 d 蛋糕點?
Eating哥:等我試真 d!
Eating 哥:「好味噃!」

3 則留言:

manman 說...

wow... the dessert looks very good... i think the taste must be very good... wow... Mac is such a big eater... he really grows up a lot... big brother ah...

匿名 說...

美周我又要食!!!!!!

呀仔大咗好多喎, 果然無浪費爸爸媽媽的米飯!

May 說...

manman,
味道OK架。
Mac個樣好大個,其實d行為仲好幼稚。

匿名,
歡迎你隨時黎我屋企整俾你食。