2009年3月26日星期四

霸王防脫洗髮液

繁體版
呀……當我第一次知道要拍那個洗頭水廣告的時候,其實我是拒絕的!因為我覺得……呀……你不能叫我拍馬上拍,第一,我要試一下,我又不想說……你拍一個廣告拍完以後加了很多特技,那頭髮動啊……很黑!很亮!很柔!結果觀眾出來一定罵我,根本沒有這種頭髮!這證明上面那個是假的……我說先要給我試一下。
後來我經過也知道他們是中藥的,而且沒有那種化學成分的。那……洗了這個月……這個月下來之後呢……起碼我用了很舒服。現在呢……每天還在用!每天還在用呢……我還給了我成家班用!來!來!來!大家試試看!那我跟導演講︰「拍的時候就拍!拍完之後,這個頭髮就是我的頭髮,就不要加,再加特技上去,加到沒有就是這樣子!我要給觀眾看到,我用完之後是這樣子,你們用完之後,也是這樣子!

英文版
Well, you know, once I noticed that I would take this shampoo ad, I was trying to reject! Because I think that ...... you cannot force me to take the shampoo ad, I have to try it first, I do not want that ..... after you have made the ad, a lot of special effects are added, the hair move like jumping ...... very black, very shine, very soft! As the result, the audience will scold me that there is no such hair after using it! The hair in the ad. is fake ...... Then I said I would try it out.
After that, I know they use Chinese herbs, without added in any chemicals in the formula of the shampoo. Then I used to wash with it ...... in this month ...... for this month after that ...... I felt very comfortable after I used it. Now I use it to wash my hair everyday! I share it with my Shing Ka Ban! Come on! Come on! Come on! Let's try it out! Then I talked to my director that I wanted to take that ad on time! After finishing, this was my hair, and there are no special effects on my hair. I want to let the audience to know that, I can get such hair, and you can get such hair too!
(資料來源:香港網絡大典)

沒有留言: