2009年3月4日星期三

玩具

阿仔沒甚麼玩具。
以前他仍是小 BB 時,也買過一些搖鈴、膠波、積木之類,更多的是別人送。他玩了一陣,便望也不多望一眼。
早幾個月前,見他對汽車駕駛盤有興趣,便買了一個膠製有音樂有按鈕的給他,玩了兩天便生厭了。
最可憐的是姨姨送的波波池屋,他只對波波和撐起屋的棍子有興趣。
他平時玩甚麼呀?按電視機掣、扭門鎖、開關電掣、爬上椅桌、看雜誌報紙上的廣告 logo ……
我們現在都不買玩具了,索性活動教學,到公園到南生圍到士多啤梨園到圖書館看示範單位(!)。
平日愛窩在家中的兩個「老o野」(我倆),忽地也像健康多了。

3 則留言:

匿名 說...

May,
我個囡都係呀, 正常玩具佢就唔玩, 俾面咪玩一兩日..之後就四圍扔..
一見我地拎住手提電話, 電視搖控...等等唔係佢既玩具就兩隻眼核放光咁..
所以, 我都勸我d各方好友唔好送玩具,棧變廢物!

匿名 說...

haa... so as Wesley ah.. but he still likes to play with his toys ge.. haaa

May 說...

珊、manman,
哈哈,三個阿 b 係「同道中人」。