2007年10月23日星期二

蟹逅

今天看《蘋果日報》見蔡瀾寫大閘蟹,他說現今香港的大閘蟹都不好吃,好吃的在荷蘭,因為中國人把蟹種帶到當地,反而最純種。
我吃蟹齡淺,大概七、八年左右。我本身不嗜蟹,又覺得大閘蟹樣子怪怪,而且價錢貴,家裡都不常買。
後來第一次吃,驚為天人,蟹膏豐腴味美,黏在口腔中,香氣久久不散。我又愛呷醋,大閘蟹醋又甜又香,正合我脾胃。如果吃大閘蟹沒醋,會大大失色。
我愛吃,但吃不多,兩隻是極限。但我一定要吃大蟹,太小的細眉細眼弄來弄來也吃不到一點肉,我嫌麻煩。
我跟許多人一樣,愛在家吃蟹。慢條斯理的拆蟹隨時可坐上一小時,又啜又挑,蟹醋滿手都是,食相難看,家人朋友能容忍我,但不宜在街外「表演」。

5 則留言:

匿名 說...

其實如果識人有"lone" 路, 在HK都可以買到靚蟹! 不過都係痴屋企人架咋!

我係一個唔識食蟹的人, 最鐘意食膏蟹, 蟹鉗要老公"mok"先食! 好鬼lazy! "P

匿名 說...

我食大閘蟹唔「點」醋o架,咁至原汁原味。仲有,我一直以為「出處不如聚處」、「好o野都賣晒出口」,以為最好的大閘蟹已在香港,原來唔係o架,早前在上海食o個d,真係好好味,可能真係新鮮d啦!

May 說...

manman,
我中學同學多拉每年都幫我地買蟹,水準都好好架。

momo,
估唔到喎,上海都有好o野,我同你一樣以為靚蟹都外銷。

匿名 說...

今年我地幾時有大閘蟹宴呀???

May 說...

kum mo,
11月10日,6pm 綠楊新村,你一定要去,唔係d蟹腳邊個清?!
我最鍾意同你一齊吔蟹。