2009年8月19日星期三

我要……

星期日,閤家賀西鐵南線「痾屎癲站」首日開通,帶阿仔見證這個特別日子。
見西鐵頗擠擁,與平時的周日早上大相逕庭。到了新站,泰半人下車,為的是拍照。
從未參與這等事,有了孩子的人,都會改變。
在 facebook 寫了這事,引來熱烈回響,最妙是 Linda 的一個:
「我好明白,有一次呀仔話未坐過輕鐵,一直嚷著要坐輕鐵,我們一家人專程去元朗就為咗搭輕鐵,順便去埋濕地公園;又有一次亞仔想坐電車,我地又專程去香港嗰邊坐電車。好彩呢d娛樂都唔係好貴。俾多d家庭樂個仔都不錯。不過有一次亞仔喊著話要天上的月亮,我同老公都呆咗,仲咩亞仔咁感性。連忙又要輔導佢,宜家做父母真不容易。」
我回覆:
「好精采!!如果阿仔第日話我知想要月亮,我會話佢知:「你先學識打牌,咁就有機會海底撈月勒!!」

沒有留言: