2009年6月18日星期四

黑!

我好黑,指的是皮膚。
其實,我天生膚色黝黑,而且一曬更黑,偏偏我最喜歡和陽光玩遊戲,這幾個星期天都去了游水。
前兩天,到中環「卓悅」買東西,收銀員全程跟我說英文。
((((((((打擊))))))))
再望望鏡子,被人誤會是外籍傭工也不出奇。
其實,家裡的美白產品堆積如山,如果我把它們用光,相信我繼 Do Do 姐後,成為另一個女版 MJ ( 我是白的那個,不是經「修葺」那個)。
都是懶惰之故。
晚上回到家梳洗完畢,已是 11 時多,此時我會拿出我的好幫手——OTO 頸肩鬆按摩一下。
下次邊按摩邊敷 mask 好了。

6 則留言:

匿名 說...

唔怕, 有我墊底。

黑你十倍啦。

你唔係唔知我出來踩架啦。

May 說...

你係邊果?黑過我o既人唔多,例如名模金寶
hahaha~~

manman 說...

好爽喎! 去海灘定泳池遊水啊? 妳都唔係咁黑姐,使乜美白啊?

巧欣 說...

早年我也被人誤會為『姐姐』,事關我亦黑同陪住我嬤嬤一齊,我也喜歡與陽光玩遊戲,基本上我成人都係黑,所以我情願慳番那些美白產品嘅錢,拿去吃喝玩樂吧了。

匿名 說...

someone is waiting for you.

how come?

May 說...

manman,
去泳池呀,同阿仔一齊游,佢好鍾意游水哩!

巧欣,
哈哈,有你陪!
其實d美白產品對我效果唔大。
天天退燒未?

匿名,
check the mail.