2009年7月6日星期一

《Around 40》


最近狂煲日劇《Around 40》,由《女王的教室》天海祐希擔綱,主要內容是一個 39 歲精神女醫生面對戀愛與結婚的問題。
對天海祐希的好感,不是因為《女王》,而是近月在星期日早上於無線播的《女王直播室》(已播完),她把角色拿捏得很好、自然、不造作。《Around 40》更像為她度身訂造的,難怪在日本播出時,大受歡迎,她還摘下不少獎項,還引起社會對中女感情生活的討論。
香港中女看《Around 40》肯定有不少共鳴:乏善可陳的感情生活、是否一生總要嫁一次?就算那人不是太合適等等……不知哪個香港電視台會買來播? 相信一樣受歡迎。
下一套等著我的日劇是木村托哉的《Change》,哎吔,地球可否轉慢點,一天有 48 小時就好了。

7 則留言:

匿名 說...

我也很喜歡天海祐希。

從她的[離婚女律師]開始, 還有她剛剛有一套新作叫boss, 演警探, 同場有同樣咁型的竹野內豐, 呢套劇的收視相當之勁﹗必看﹗

manman 說...

O.. I am interested in Around 40... did you buy it or rent it?

May 說...

匿名,
Boss 套劇仲打低木村套 brain 哩!
我都好期待呢套戲。

May 說...

manman,
上網打《around 40》呢幾個字,有大把 upload 。

匿名 說...

ALIMA...
近期睇咗'我家有六子', 未睇完'Mr Brain', 追緊J2既'Last Friend'...以上都是近期推介!

May 說...

Alima,
我睇緊「CHANGE」,好好睇,日本人居然可以將政治呢 D 咁悶題目包到咁好睇。
Mr.Brain 好睇嗎?

匿名 說...

Alima...
Mr Brain 好睇, 但係唔可以'晏訓'時睇, 因為勁用腦...