2009年1月15日星期四

尿床

跟同事聊起,原來大家也試過小時候造夢上廁所,結果現實尿床的經驗。
我清楚記得夢是這樣的:場景是荃灣楊屋道街市一個魚檔,不知何解熙熙攘攘的街市空無一人,我難得的可走入魚池暢泳一番。
游呀、游呀,突然尿急,心想,我在水裡嘛,小便也沒有人知道……
突然,我聽到有人說:「XX 賴尿呀!」我忽地驚醒,我尿床了。
只記得爸爸媽媽立即起床,如何善後我不知道了。那時正值嚴冬,因我記得我當時是蓋上棉胎,尿濕了很麻煩,家中總沒有幾張後備棉胎吧!
我沒被人罵過一句,父母對我真好。
從尿床伸延到痾夜尿的問題,同事說,她們一晚上一、兩次廁所很平常。
哎喲,這可要了我的命,我的生理機能顯示,入睡後起床,那之前睡過的時間等於白費。
所以千萬不能痾夜尿,否則本來的熊貓眼會更「深不可測」。
因此,臨睡前,我都慎而重之把尿排得光光的,才安心鑽入被窩。
謝謝上天賜我一個容量特大的膀胱。

6 則留言:

匿名 說...

haa...I have the same problem too...

May 說...

manman,

你指的同一問題,是尿床定痾夜尿?
btw,今年去唔去大埔拜年?

匿名 說...

尿床 la... 今年年初一至七會去澳洲! 想問初七之後的曰子妳會幾時番大姑媽到?

May 說...

manman,
係咪勁平機票,所以去澳洲呀?Wesley 會否同行?
初七打後會好忙,應該無時間,因為我地都去日本探朋友。

匿名 說...

O.... too bad... 重唸住帶Wesley同Mac玩呢.....我地參加團, 1D都唔平, 要成2萬幾蚊1個人! 都唔知點解重係咁貴, 呃人架! yes..我地揀澳洲都係因為天氣適合Wesley咋...咁你地去日本Mac會否同行?

May 說...

manman,
嘩,真係好貴哩。
東京太凍,阿仔唔會同行la。