2009年1月12日星期一

阿仔闖廚房

廚房,向來是小孩禁地。
有火、有水、有菜刀、有垃圾桶、有熱水瓶、有碗有碟,總之危機重重。
起初,我都嚴陣以待,有事沒事,都把廚房門關得緊緊的。
阿仔隔著玻璃,看著我 ( 或者他 ) 被隔離,都緊貼玻璃哭如淚人,像囚室探監。
後來,少了眼淚,與我隔著玻璃臉貼臉,五官被扭曲,樣子趣怪,逗得大家都笑。
又後來,我覺得他年紀漸長,常常把他摒於門外不是辦法,於是又歡迎他入內。
現在,我一邊切菜,他在一旁「玩米」(用手觸摸、用碗倒上倒落)、扭洗衣機掣,我已稀鬆平常,只囑他白米要來吃,不要弄出米缸之外,他又好像聽得懂……
見他只管吃喝,不事生產,好歹給他一些工作。
開飯前叫他拿筷子出飯廳給爸爸,他一臉誠懇,但卻是自己拿去玩,老公大叫:「你所託非人了。」
昨天,我再把任務交給他,他做得妥妥當當,我不忘讚賞,他表現得很開心。
想自己省掉工夫,這些童工確實好駛好用。

6 則留言:

匿名 說...

Wesely都同Mac一樣, 好鍾意走入廚房架!

May 說...

manman,
我覺得你愈唔俾佢入,佢愈好奇想入。

匿名 說...

我 d 貓都好鍾意入廚房,有時係想食o野,有時係八卦,好可惜唔似你阿Mac咁幫得手。

May 說...

momo,
你兩個細路各司其職啫:金仔搞笑、滴滴靚女,夠晒啦。

匿名 說...

真叻:廚房門前冇加欄嗎??

May 說...

真叻,
無呀,加左欄佢都可以用櫈子擒入黎。