2008年10月6日星期一

阿仔對我們很好

阿仔對媽媽很好。
當我在廚房洗洗切切時,他會推我回客廳。我走出去時,他又自顧自的看電視、翻雜誌、玩玩具、行行企企,都不大理我,但一臉安心的樣子。
阿仔對爸爸很好。
臨睡前,我會撥扇子哄他睡覺,爸爸想代勞,他一手搶回扇子給媽媽。
媽媽說:「BB 真錫爸爸,不想爸爸辛苦。」

7 則留言:

匿名 說...

haa... 仔仔對爸爸媽咪都一樣咁好! :P

匿名 說...

係咪阿爸潑扇潑得唔夠涼呀??

May 說...

manman、momo,
佢重女輕男得好緊要。

匿名 說...

haa.... it's a good thing wow...

May 說...

manman,
對佢老豆黎講就唔係一件好事。

匿名 說...

仔仔分分鐘需要你,有你在身邊多樂趣啊!

May 說...

藍mama,
睇書話,仔仔六歲前都會較黏阿媽,我地真要好好把握。